• MissNastrax

Knäppa grannar - din story!

Nästan alla har vi haft knäppa grannar, folk som anser att ens gård är allmän lekplats för sina barn, att din pool är för dem att nyttja när bäst dem vill, någon som lånar saker från dig utan att kolla om det är okej eller någon granntant som spionerar och berättat för hela byggden att du har en affär på sidan av äktenskapet för hon såg en okänd man krama dig i dörren (som kan varit din släkting som sällan är på besök.

Jag vill höra era storys!

• Svar på tråden Knäppa grannar - din story!
  • fluu
    Smecker skrev 2017-06-26 20:00:56 följande:
    Jag hade köpt det resonemanget om det hade handlat om dödsmaskinmördarsex med öppna fönster, men.. uh, nej.
    Fast det är ju svårt att definiera, hörs det in till en annan lägenhet så borde det väl ändå vara ganska högt..
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (öpoiuihugyft678pg79åhijpoåkp¨låpkjophiogufiytu)

Jag satt och tänkte att jag har ju ändå helt normala grannar ändå. Hyfsat normala iaf.

Men, vi är i flyttartagen och närmsta grannen fick veta det idag då hon pratat med en som hade kartonger som vi skulle få. Förmodligen ifrågasatte hon varför någon dumpar tomma kartonger utanför vår dörr. Vi var hemma, men tydligen har vår ringklocka gått sönder så vi hörde inte när de kom.

Iaf, sen när vi gick ut så mötte vi henne och småpratade lite och berättade vart vi skulle flytta osv.
    När jag kom stod en stor sopsäck utanför vår dörr och det står OBS brännbart till återvinningen på den.
    Jag funderade på varför maken hängt den där, dels får man inte ha saker där och dels så ser det illa ut och närmsta grannen är pedant och drar sig inte för att klaga på tex städerskans städning.
    I säcken ligger vår dörrmatta.

Maken har inte satt dit säcken så jag antar att grannen gjort det och kastat vår matta...

Mattan är en present från henne och den såg ganska skrafsig ut i mönstret då den för tillfället är ganska smutsig. Vi ska ju flytta som sagt och lägger tiden på annat, men att kasta vår matta liksom.... Mycket knepigt. Som om hon tror att vi inte kan själva och vi är liksom medelålders...

• Smecker
    fluu skrev 2017-06-26 20:11:47 följande:

Fast det är ju svårt att definiera, hörs det in till en annan lägenhet så borde det väl ändå vara ganska högt..

Det kan man tycka. Det är ju rätt lyhört.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • molly50
    Smecker skrev 2017-06-26 20:46:47 följande:
    Det kan man tycka. Det är ju rätt lyhört.
    Men då är det väl ännu viktigare att tänka på att inte vråla och skrika när man har sex.
    Carpe Diem
  • fluu
    molly50 skrev 2017-06-26 21:03:25 följande:
    Men då är det väl ännu viktigare att tänka på att inte vråla och skrika när man har sex.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Smecker
    molly50 skrev 2017-06-26 21:03:25 följande:

Visst är det. Vilken tur att ingen i det här hushållet vrålar och skriker när de har sex.
  • molly50
    Smecker skrev 2017-06-26 21:39:24 följande:
    Visst är det. Vilken tur att ingen i det här hushållet vrålar och skriker när de har sex.
    Ändå så klagar du på "märkliga" grannar som knackar i väggen vid högljutt sex.
    Carpe Diem
  • Smecker
    molly50 skrev 2017-06-27 13:46:08 följande:

Ändå så klagar du på "märkliga" grannar som knackar i väggen vid högljutt sex.

Eftersom det inte var högljutt. Annars hade jag inte anmärkt ifall grannarna spelade bongo-solo i väggen.
  • molly50
    Smecker skrev 2017-06-27 14:43:30 följande:
    Eftersom det inte var högljutt. Annars hade jag inte anmärkt ifall grannarna spelade bongo-solo i väggen.
    Ni kanske inte tyckte det. Men uppenbarligen så tyckte grannarna det.
    Carpe Diem
  • molly50
    Smecker skrev 2017-06-27 14:43:30 följande:
    Grannarna tyckte kanske att ni spelade bongo-solo om sängen dunkade i väggen t ex.
    Carpe Diem
Svar på tråden Knäppa grannar - din story!