• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Pennie22
    royce skrev 2017-05-08 19:31:42 följande:

Hej tjejer! Hoppar in här från BIM maj tråden då mensen inte ville hålla sig borta den här gången heller.... ÄL är beräknad 22 maj och BIM 2 juni. 

Hej :) Min Äl är beräknad 19 Maj och BIM 3 Juni
  • Isvattenis
    Milou3 skrev 2017-05-08 19:25:40 följande:
    Har du testat med CB digitalt äl-test? Har man sex på första glada gubben och kanske 1-2 dagar efter ska man inte behöva tänka mer sen :)
    Okej nej de har jag inte testat. Är de den där man sätter i refill stickor typ? Får testa den om de inte tar sig denna månad. (Men de ska de ju) :D
  • Milou3
    Isvattenis skrev 2017-05-08 19:51:09 följande:

Okej nej de har jag inte testat. Är de den där man sätter i refill stickor typ? Får testa den om de inte tar sig denna månad. (Men de ska de ju) :D

Ja det är den :) lite dyra dock.
  • royce
    Pennie22 skrev 2017-05-08 19:39:45 följande:
    Hej :) Min Äl är beräknad 19 Maj och BIM 3 Juni
    Åh, då är vi nära varandra i dagar :) Kul med såna här lite mindre grupper!
  • Jooosen
    royce skrev 2017-05-09 00:15:26 följande:

Åh, då är vi nära varandra i dagar :) Kul med såna här lite mindre grupper!

Samma här :)))
  • Pennie22
    Jooosen skrev 2017-05-09 00:41:23 följande:

Samma här :)))

Tycker jag med ! :)
  • Wallstenskan

Fick mens idag! Blä!
    Så inget plus i Maj som jag så innerligt hoppades på.

Ägglossning nästa helg och BIM 3/6.
    Nu jävlar!
    Får jag vara med här?

• brennaV

Min kropp är konstig. Sen igår när jag torkar mig får m jag blod på pappret, ljusrosa. Känns skönt att jag ska göra en undersökning hos gynekolog på torsdag. Kan vara ett myom eller en polyp som spökar. Känns sisådär halvkul att torka sig och upptäcka blod.

Angående gruppen- tycker också det känns bättre med en mindre grupp. Lättare att följa varandra då!

Kram på er

• Lilja020710

Hej! Hoppar in här från majtråden;)

ÄL 22/5 bim 3/6

• Pasgetti

Usch och fy vilken mensvärk:( Vill bara den ska gå över nu så man kan börja baka lite!

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni