• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Jooosen
    brennaV skrev 2017-05-19 12:14:50 följande:

Fick aldrig blinkade gubbe utan min blev fast direkt. I detta nu känner jag skarp smärta på höger sida. Gissar att ägget släpper. Nu kan jag bara hoppas att ägget är dugligt, starka friska spermier väntar där inne och sen att alla annat som måste klaffa är redo denna månad. Vetefan om jag pallar ett 4:e missfall. Då skiter vi nog i att försöka få en trea.

Förstår det!! Håller verkligen tummarna!! <3
  • Cheerful
    brennaV skrev 2017-05-19 06:51:03 följande:

Testa att köra ägglossningstest både morgon och eftermiddag. Igår på morgonen var mina äl stickor långt ifrån positiva. Kom hem på eftermiddagen och fick fullt utslag. Tog då ett clearblue digital test som visade en fast glad gubbe.

Jag har ingen erfarenheten av tempande tyvärr. Håller tummarna att äl lurar bakom hörnet

Får kanske börja att göra det, men brukar alltid ha "nästan positivt" några dagar innan det blir positivt i en dag eller två.. Känns bara märkligt när det avviker så tydligt? :(
  • MalynCazzandra
    brennaV skrev 2017-05-19 12:03:18 följande:

Hej! Välkommen in i gruppen. Jag och min man jobbar också på nummer tre. Att bli gravid har inte varit mitt största problem det senaste året utan att få behålla det. Men nu hoppas vi att det är vår tur.

Håller tummar och tår <3

Första gången så tog det nästan 1,5 år och andra gången så tog det sig på första försöket. Dessutom med oregelbunden mens och äl. Så denna gången ska jag hålla lite mera koll med stickor och ha sex mer än en gång vid äl haha de

Lycka till ni med! Håller tummar och tår för er!
  • Wallstenskan

Inget utslag idag heller?!
    Inte ens blinkande gubbe.
    Har de två senaste cyklerna haft blinkande mellan dag 10-13 och fast gubbe dag 14!
    Är på dag 13 idag.....
    Vad händer? :(

• Isvattenis
    Wallstenskan skrev 2017-05-20 07:25:04 följande:

Har de två senaste cyklerna haft blinkande mellan dag 10-13 och fast gubbe dag 14!
    Är på dag 13 idag.....

Ska du verkligen ta med morgon urin? Eller de kanske du inte gjorde?
  • Wallstenskan
    Isvattenis skrev 2017-05-20 07:44:16 följande:
    Ska du verkligen ta med morgon urin? Eller de kanske du inte gjorde?
    Jo jag har alltid testat med morgonurinen.
  • Cheerful
    Wallstenskan skrev 2017-05-20 07:25:04 följande:

Är på dag 13 idag.....

Jag har samma problem! Har knappt utslag på mitt vanliga LH-test, skulle haft äl i går eller förrgår beroende på vilken app :/
  • Wallstenskan
    Cheerful skrev 2017-05-20 09:44:48 följande:
    Jag har samma problem! Har knappt utslag på mitt vanliga LH-test, skulle haft äl i går eller förrgår beroende på vilken app :/
    Vad lurad man känner sig, funkat klockrent i två månader och nu ingenting?!
    Hoppas verkligen det kommer imorgon
  • Cheerful
    Wallstenskan skrev 2017-05-20 10:32:05 följande:

Vad lurad man känner sig, funkat klockrent i två månader och nu ingenting?!

Hoppas verkligen det kommer imorgon

Verkligen! Min äl har kommit som en klocka sedan jag tog ut min spiral i början av november, och nu plötsligt ingenting? :/ hoppas på att det visar något i eftermiddag / imorgon!
  • Isvattenis
    Wallstenskan skrev 2017-05-20 09:32:53 följande:
    Jo jag har alltid testat med morgonurinen.
    Står de på testerna att du ska göra det? De två olika märken som jag har använt ska man inte använda morgonurinet.
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni