• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Pasgetti

Kroppen kände nog av min frustration igår för nu händer minsann grejer :D Ska testa även ikväll för att inte riskera missa stegring.

• Längtanefterdig
    Pasgetti skrev 2017-05-22 10:31:26 följande:

Kroppen kände nog av min frustration igår för nu händer minsann grejer :D Ska testa även ikväll för att inte riskera missa stegring.

Ser bra ut! Smart att testa flera gånger, så brukar jag också göra Glad
  • Cheerful
    Pasgetti skrev 2017-05-22 10:31:26 följande:

Plötsligt händer det ;)
  • Isvattenis
    orzia1 skrev 2017-05-21 22:32:47 följande:
    Ha ha.. Mannen somnade mitt i matchen och sov sig genom målet. Men sen när han vakna till så gick det ha ha. Själv?
    Gick fin fint. La sonen o sexade allt va avklarat på 30 min ;P effektivitet.

Jätte öm vid sen o fortfarande öm idag när jag sätter mig på en stol. Dock ingen känning i magen så ägget kanske släppte inatt (?) Tog sista mp tabletten igår så imorse va de bara folsyra.
  • royce

Jag fick nästintill positivt på ÄLstickan igår på söndag och totalt blankt både i lördags och idag måndag. Idag sjönk min temp också så gissar att ÄL är idag! :)

• Jooosen
    royce skrev 2017-05-22 16:15:32 följande:

Jag fick nästintill positivt på ÄLstickan igår på söndag och totalt blankt både i lördags och idag måndag. Idag sjönk min temp också så gissar att ÄL är idag! :)

Exakt samma här. Kände äl imorse! Ska försöka få till det ikväll om allt går vägen...
  • Pennie22

Hej tjejer! Hur går allt för er? Jag och min sambo fick bara till det en gång vid de fertila dagarna...vet inte när jag hade äl...beräknad var den 19:e i kalendern...det konstiga är att min mage är uppsvullen som en ballong och så var det sist när jag var gravid plus att det har stuckit lite i mitt vänstra bröst...12 dagar kvar till mens så ska bli intressant och se.. kram

• Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-05-22 17:49:30 följande:

Hej tjejer! Hur går allt för er? Jag och min sambo fick bara till det en gång vid de fertila dagarna...vet inte när jag hade äl...beräknad var den 19:e i kalendern...det konstiga är att min mage är uppsvullen som en ballong och så var det sist när jag var gravid plus att det har stuckit lite i mitt vänstra bröst...12 dagar kvar till mens så ska bli intressant och se.. kram

Spännande. Kände älsmärta idag på dag 17. Hade pos äl test igår. Hade sex dag 11,13 och 16. Idag vore ju optimalt men kommer nog inte hinna.. fan. Nu e det bara o vänta!!
  • Pennie22
    Jooosen skrev 2017-05-22 18:26:18 följande:

Spännande. Kände älsmärta idag på dag 17. Hade pos äl test igår. Hade sex dag 11,13 och 16. Idag vore ju optimalt men kommer nog inte hinna.. fan. Nu e det bara o vänta!!

Låter som ni skapat de bästa förutsättningarna ! :)
  • royce
    Jooosen skrev 2017-05-22 17:21:33 följande:
    Exakt samma här. Kände äl imorse! Ska försöka få till det ikväll om allt går vägen...
    Samma här! :D
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni