• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Jooosen

Blinkande gubbe idag fjärde dagen. Stickan visade dock INGET test sträck alls? Alltså ett annat äl test (endast en sån där "remsa").. konstigt ?

• Pasgetti

Är riiiiktigt svullen om magen. Igår var det hemskt och såg ut att vara gravid i 6e månaden eller nåt x) Ändå hade jag bara ätit en propud till frukost och sen inget förrän middag vid 5. I morse vaknade jag till massor av vattnig flytningar så vi fick till lite morgonmys :D Men tog ett Äl test nyligen och fick bara väldigt väldigt svagt. Men tror ändå ägglossning är på väg att ske så ska testa lite mer nu närmsta dagarna :)

• FiaLottaPäronkvist

Hoppar på denna tråden, va roligt att läsa om hur det går för alla skall skall bli spännande att följa er!

Jag och min man har en knubbig skrutt på snart 7 månader, och nu startar vi verkstaden på plutt nummer 2 :)

Ägglossning den närmsta dagarna!

Sist tog det 7 försök innan det satte sig, så vi får se nu hur det går!

• orzia1
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-05-20 15:29:38 följande:

Hoppar på denna tråden, va roligt att läsa om hur det går för alla skall skall bli spännande att följa er!

Jag och min man har en knubbig skrutt på snart 7 månader, och nu startar vi verkstaden på plutt nummer 2 :)

Vi har också en 7 månaders här hemma. Och svårt att bli gravid så vi har kört på ett tag, men hoppas snart det tar sig.
  • Hansson88
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-05-20 15:29:38 följande:

Hej!

Jag hoppas också in i denna.

Här bim 1 juni-ish.

Vi har en 8-månaders pojk. Född September 2016.

Vi försöker oss på en tvåa nu! Woho!

Under försök med en tvåa har bi inte använt oss av äl-tester eller tempen utan jag försöker att kolla sekretet bara.

Tror att jag hade ägglossning nångång i onsdags/torsdags. Vi försöker inte lila aktivt och intensivt som vi gjorde med ettan. Minns hur mycket energi det tog från oss. Det roliga försvann..

Nu ska vi bara vänta in 1 Juni. Jag kommer inte att testa innan utan vänta in mensen. Jag tror nämligen inte att det har tagit sig för oss. Men vi får se.

Hur mår ni, tjejer?
  • Wallstenskan

Ingenting alls på stickan idag heller ????
    Vad fasiken händer?!
    Imorgon skall jag ha ägglossning enligt min app, är på dag 12!

Varför gör kroppen så här när den vart så punktlig de senaste två månaderna....

• orzia1
    Wallstenskan skrev 2017-05-21 08:43:10 följande:

Vad fasiken händer?!

Jag får inte ägglossning förrän sent typ dag 18-22... Så ge inte upp än
  • Cheerful
    Wallstenskan skrev 2017-05-21 08:43:10 följande:

Vad fasiken händer?!

Jag skulle ha haft ägglossning torsdags eller fredag och har fortfarande ingen stegring (temp) hade väldigt svagt streck men ägglossningstest båda dagarna, men dem tog slut och i min lilla stad finns det visst inga nya att få tag på.. Suck. Funderar lite på att ge upp hoppet för denna månaden
  • telly

Hej! BIM 1/6, cykeldag 18 idag. Känningar i äggstockarna på höger sida sen dagarna innan beräknad ägglossning. Sen igår drar det och ilar i magen och ner i låret.

Vill bara testa men det är ju väldigt tidigt, tänket vänta en vecka åtminstone.

Hur mår ni?? Jag tänker och känner efter KONSTANT!

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni