• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • FrökenJ90
    Cheerful skrev 2017-05-21 19:02:46 följande:

Jag är enig, man vill det så otroligt mycket, tror inte ens min sambo förstår hur mycket hjärnan kretsar runt tanken på barn! Jag shoppar inte ens kläder just nu, för förhoppningsvis kommer de ju vara för små snart?! Det kan omöjligt vara sunt!

Jag tänker precis likadant. Köper inte heller kläder till mig själv. Men går gärna och kikar bland babygrejerna i affärerna. Galet Hur mycket man kan längta.
  • Pasgetti
    Wallstenskan skrev 2017-05-21 08:43:10 följande:

Ingenting alls på stickan idag heller ????

Vad fasiken händer?!

Imorgon skall jag ha ägglossning enligt min app, är på dag 12!

Varför gör kroppen så här när den vart så punktlig de senaste två månaderna....

Kände samma som dig när jag testade i morse. Massa vattniga flytningar både igår och i morse men knappt antydan på streck på Äl stickan. Ska ha Äl imorgon enligt appen. Och har nu börjat få samma vita krämiga flytningar jag brukar ha efter Äl så är rädd att vi kan ha missat Äl eller så är det bara en sån månad då jag inte har ägglossning alls? Myste iaf till det igår morse så får hoppas att det räcker om jag nu missat när testet visat fullt utslag. Ska fortsätta mysa nu i början på veckan ifall det bara visat sig vara en sen ägglossning :)
  • Isvattenis
    brennaV skrev 2017-05-21 19:33:58 följande:

Men om den nedersta är från idag, kan ni ju sexa nu så är det ju perfekt

Haha vi får hoppas på de. 19,30 sov sonen o förförningen var gjort och sexet klart :P effektivitet.
    Kör sex imorgon Me o sen håller jag lite kolla för en månad släppte jag nog inte ägget vid första ÄL så då hade jag senare en till.
  • Isvattenis
    orzia1 skrev 2017-05-21 20:24:15 följande:

Ha ha.. Fler som ska förföra männen i pausen.. Jag har laddat upp med snygga underkläder o hoppas på en snabbis när det är reklam

Haha japp. Hur gick de för dig? :) Funkade planen
  • orzia1
    Isvattenis skrev 2017-05-21 22:01:30 följande:

Haha japp. Hur gick de för dig? :) Funkade planen

Ha ha.. Mannen somnade mitt i matchen och sov sig genom målet. Men sen när han vakna till så gick det ha ha. Själv?
  • Jooosen

Vad tror ni! Hade Max på äl test igår kl 12. Hade sex igår vid 15. Känner äl värk nu.. är det för sent att ha sex ikväll vid 23 tiden? Hinner inte innan dess haha. Eller räcker Kanake med igår vid 15.... ?

• Milou3
    Jooosen skrev 2017-05-22 07:18:37 följande:

Vad tror ni! Hade Max på äl test igår kl 12. Hade sex igår vid 15. Känner äl värk nu.. är det för sent att ha sex ikväll vid 23 tiden? Hinner inte innan dess haha. Eller räcker Kanake med igår vid 15.... ?

Inte försent alls! Kör du i kväll så har ni maxat chanserna :)
  • orzia1
    Jooosen skrev 2017-05-22 07:18:37 följande:

Kör på ikväll
  • Cheerful

Efter att inte ha fått utslag på äl-test torsdag/ fredag som jag räknat med, och mina test tog slut, och varken netto eller den lokala köpmannen hade några kvar. Men idag detekterade period tracker ägglossning med hjälp av temperatur! :D vi hade sex i lördags, så kanske inte optimalt, men vi får väl försöka ikväll också :) Natural cycles har inte registrerat den, men det har den aldrig gjort förut heller (3e månaden nu)

och min bim har därmed blivit framflyttad till den 5/6 :)

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni