• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • brennaV

Har alla i den här lilla gruppen passerat äl nu? Bara en lång väntan kvar va <3

• Wallstenskan
    brennaV skrev 2017-05-23 21:14:52 följande:

Har alla i den här lilla gruppen passerat äl nu? Bara en lång väntan kvar va <3

Jag har testat sedan i fredags men ännu inte fått någonting på äl-stickan! Är på dag 14 idag :(

Kanske inte hade någon äl alls denna cykeln? Eller så kommer den senare?

Fy så dumt!! Känner mig väldigt nedstämd, de två senaste cyklerna har jag fått stegring ifrån dag 10-13 och äl dag 14. Vad hände nu liksom!?
  • Jooosen

Japp äl stegring i söndags och ägglossning måndag tidig morgon. Fick till det senast söndags! Bim 3 juni! Dudå?

• brennaV

Min kom på dag 19 i cykel denna månad. Fortsätt testa så kommer snart utslag på stickorna <3

Wallstenskan skrev 2017-05-23 21:27:11 följande:

Jag har testat sedan i fredags men ännu inte fått någonting på äl-stickan! Är på dag 14 idag :(

Kanske inte hade någon äl alls denna cykeln? Eller så kommer den senare?

Fy så dumt!! Känner mig väldigt nedstämd, de två senaste cyklerna har jag fått stegring ifrån dag 10-13 och äl dag 14. Vad hände nu liksom!?

• brennaV

Hade en glad fast gubbe i torsdags med clearblue digital, samt strecket på äl Stickan var lika starkt som kontrollstrecket. Vi hade sex i torsdags men inte i fredags eller lördags. Så hoppas på starka simmare

Jooosen skrev 2017-05-23 21:41:01 följande:

Japp äl stegring i söndags och ägglossning måndag tidig morgon. Fick till det senast söndags! Bim 3 juni! Dudå?

• Wallstenskan
    brennaV skrev 2017-05-23 21:46:13 följande:

Min kom på dag 19 i cykel denna månad. Fortsätt testa så kommer snart utslag på stickorna <3

Åh!!! Brukar din äl diffa mycket genom cyklerna? Tack! Du gav mig hopp, skall fortsätta testa!
  • brennaV

Min äl brukar vara dag 17-19. Men i februari var den på dag 23....så ibland spelar den mig ett spratt

Håller tummarna

Wallstenskan skrev 2017-05-23 21:58:03 följande:

Åh!!! Brukar din äl diffa mycket genom cyklerna? Tack! Du gav mig hopp, skall fortsätta testa!

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-05-23 21:47:45 följande:

Hade en glad fast gubbe i torsdags med clearblue digital, samt strecket på äl Stickan var lika starkt som kontrollstrecket. Vi hade sex i torsdags men inte i fredags eller lördags. Så hoppas på starka simmare

Exakt Samma. Fast gubbe plus stark sticka söndags. Sex torsdags och söndags. Hoppas nu !!!!!
  • Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-05-23 22:33:13 följande:
    Exakt Samma. Fast gubbe plus stark sticka söndags. Sex torsdags och söndags. Hoppas nu !!!!!
    Spännande. Vi är många som ligger precis lika :)

ÄL 21 eller 22
    Sex 18,21,22 :)

Haft ont i magen hela dagen idag o super svullen. Så jag hoppas ÄL varit nu :p
    För jag hade lite mer Lotion liknade flytning idag.
  • Emmie79

Hej, hoppar in här då jag är inne på försök nr 2 efter missfall nr 2 i april. Nu har jag även gjort en AMH-analys för att kolla äggreserven och det såg bra ut (2,8).

Kände att det gjorde lite ont på höger sida om livmodern i torsdags, kan det ha varit ägglossningen jag kände? Min gyn såg i måndags på ultraljud att jag hade haft ägglossning från höger äggstock. Har slutat testa med stickor för jag blev så stressad av dem så jag går enbart på sekretmetoden.

Så nu inväntar jag bim den 2 juni. Håller tummarna för mig och alla ni andra!

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni