• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Isvattenis

Eftersom jag äter mp o får förhöjt LC så testade jag inte varje dag. Stickorna på bilden är den 8/5 10, 14, 15 och den nedre idag. Borde ju ha ÄL snart för jag kände lite i magen i morse därför jag tog ftest ör annars hade jag bestämt att de va lönlöst

• Wallstenskan
    orzia1 skrev 2017-05-21 11:27:50 följande:
    Jag får inte ägglossning förrän sent typ dag 18-22... Så ge inte upp än
    Okey, skall fortsätta att testa och försöka hålla hoppet uppe!!!
    Har de två senaste cyklerna haft ägglossning dag 13 & 14, därav förvirringen och (smått paniken)
  • Wallstenskan
    Cheerful skrev 2017-05-21 11:36:47 följande:
    Jag skulle ha haft ägglossning torsdags eller fredag och har fortfarande ingen stegring (temp) hade väldigt svagt streck men ägglossningstest båda dagarna, men dem tog slut och i min lilla stad finns det visst inga nya att få tag på.. Suck. Funderar lite på att ge upp hoppet för denna månaden
    Jäkla dumma kroppar!

Jag vill INTE ge upp denna månaden, vill vill vill!
    Skall fortsätta testa, har forfarande hopp om att ägglossning kommer i början utav veckan
  • brennaV

Helt klart att ägglossningen sker vilken timme som helst!

Själv hade jag fast glad gubbe i torsdags eftermiddag när jag testade och vi hade sex på kvällen. Men sen fick vi inte till det i fredags då min man var borta. Så hoppas någon liten rackarspermie överlevde 24-48h nu.

Isvattenis skrev 2017-05-21 15:02:59 följande:

Eftersom jag äter mp o får förhöjt LC så testade jag inte varje dag. Stickorna på bilden är den 8/5 10, 14, 15 och den nedre idag. Borde ju ha ÄL snart för jag kände lite i magen i morse därför jag tog ftest ör annars hade jag bestämt att de va lönlöst

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-05-21 18:28:55 följande:

Själv hade jag fast glad gubbe i torsdags eftermiddag när jag testade och vi hade sex på kvällen. Men sen fick vi inte till det i fredags då min man var borta. Så hoppas någon liten rackarspermie överlevde 24-48h nu.

Kommer vara samma för mig. Vi kommer nog inte få till det imorn så vi nog inte kommer ses alls. Hoppas oxå att nån överlever haha
  • Isvattenis
    brennaV skrev 2017-05-21 18:28:55 följande:

Shiiiiit. Fick lite panik nu när du skrev så där. Undra om vi missat den :((
    Sex senaste i torsdags kväll. Ska lägga sonen nu o sen blir de sex direkt. I hockey pausen :P undra om mannen går Me på de. Är öm upp i underlivet när jag satte mig i soffan så de lät ju vara typ nu?
  • Cheerful
    Wallstenskan skrev 2017-05-21 17:18:18 följande:

Jäkla dumma kroppar!

Jag vill INTE ge upp denna månaden, vill vill vill!

Skall fortsätta testa, har forfarande hopp om att ägglossning kommer i början utav veckan

Jag är enig, man vill det så otroligt mycket, tror inte ens min sambo förstår hur mycket hjärnan kretsar runt tanken på barn! Jag shoppar inte ens kläder just nu, för förhoppningsvis kommer de ju vara för små snart?! Det kan omöjligt vara sunt!
  • brennaV

Men om den nedersta är från idag, kan ni ju sexa nu så är det ju perfekt

Isvattenis skrev 2017-05-21 18:53:57 följande:

Shiiiiit. Fick lite panik nu när du skrev så där. Undra om vi missat den :((

Sex senaste i torsdags kväll. Ska lägga sonen nu o sen blir de sex direkt. I hockey pausen :P undra om mannen går Me på de. Är öm upp i underlivet när jag satte mig i soffan så de lät ju vara typ nu?

• orzia1

Ha ha.. Fler som ska förföra männen i pausen.. Jag har laddat upp med snygga underkläder o hoppas på en snabbis när det är reklam

• Wallstenskan
    Cheerful skrev 2017-05-21 19:02:46 följande:
    Jag är enig, man vill det så otroligt mycket, tror inte ens min sambo förstår hur mycket hjärnan kretsar runt tanken på barn! Jag shoppar inte ens kläder just nu, för förhoppningsvis kommer de ju vara för små snart?! Det kan omöjligt vara sunt!
    Jag är precis likadan! Börjar kolla på gravidkläder eller begagnade babysaker på fb! Suck!
    Hoppas på sex ikväll samt utslag på stickan imorgon bitti!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni