• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Emmie79
    Isvattenis skrev 2017-05-24 10:00:33 följande:
    Tror de va perfekt att ni fick till de på söndagen :)

All min värk är över idag. Fortfarande jätte ömma bröstvårtor dock.

Hur ligger alla ni andra till? ÄL+?
    Jag hade troligtvis ägglossning i torsdags så jag ligger på äl+6. Har lite molvärk till och från, annars inga symptom.
  • Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-05-24 14:48:58 följande:
    Jag hade troligtvis ägglossning i torsdags så jag ligger på äl+6. Har lite molvärk till och från, annars inga symptom.
    Okej spännande.

Man vill ju bara spola fram tiden till BIM. Jag har höga förväntningar denna månad :)
  • FrökenJ90
    Emmie79 skrev 2017-05-24 14:48:58 följande:

Är också på äl+6 idag. Känner inte av någonting.
  • orzia1

Min ägglossning kom sent även denna mån, så borde ha den idag el igår. Har varit starka streck på ägglossningtesten i 2 dagar, och igår hade jag ont i magen också.. Så här är också den sega väntan, tur vi åker till Turkiet om ca 14 dagar, fullt upp med packning osv.

• telly

ÄL+8 om kalendermetoden stämmer. Jag slutade med p-piller förra månaden så har ingen aning om det kommer en ägglossning och mens, eller inte, och när. Jag tar tempen men enligt den är jag INTE gravid då tempen sjunkit. Nån annan som tempar?

• Emmie79

Idag har jag kraftig molvärk, känns precis som mensvärk. Är idag på äl+7. Hade jag inte haft koll och vetat att det omöjligt kan vara mensvärk hade jag verkligen trott att mensen var på gång.

Är det någon som haft stark molvärk en vecka innan bim och varit gravid?

• FrökenJ90
    Emmie79 skrev 2017-05-25 09:09:05 följande:

Idag har jag kraftig molvärk, känns precis som mensvärk. Är idag på äl+7. Hade jag inte haft koll och vetat att det omöjligt kan vara mensvärk hade jag verkligen trott att mensen var på gång.

Är det någon som haft stark molvärk en vecka innan bim och varit gravid?

Jag är också på äl+7 Idag men känner ingenting. Inga symtom alls. Vi får väl se, 7 dagar kvar till bim.
  • Pasgetti

Usch vad jag inte alls tycker om tiden mellan Äl och BIM... x) Tiden går seeeegt, kollar mensappen femtioelva miljoner gånger i timmen bara för att se hur långt jag har till BIM precis som om jag skulle kunna glömma det eller något hehe...

• Isvattenis
    Pasgetti skrev 2017-05-25 12:25:09 följande:

Usch vad jag inte alls tycker om tiden mellan Äl och BIM... x) Tiden går seeeegt, kollar mensappen femtioelva miljoner gånger i timmen bara för att se hur långt jag har till BIM precis som om jag skulle kunna glömma det eller något hehe...

Haha fan va kul att du skrev just de där. Exakt så gör jag också. Antecknar räknar, går tillbaka o kollar anteckningar, räknar igen :P som om de helt plötsligt skulle stå GRAVID i appen ;D
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni