• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Längtanefterdig

Ingen graviditet den här gången heller. Nu blir det fortsatt försök med letrozol och börjar med IVF i augusti/september om det inte hinner bli något.

• Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-06-02 10:47:12 följande:

Äl+11 Bim-1. Känner du något? Jag känner inte mycket... tänkte testa imorse men struntade faktiskt i det! Håller tummarna!!!

Imorgon är de ÄL+13 o troligen min BIM dag. (Kanske söndag) Alltid svårt att veta när ägget släpper osv man jag hade posetivt på ÄL test 21 så vet inte om de släppte då eller 22/5 för jag gjorde inget test den 20 de..

Iaf så kommer jag ta ett teststickan imorgonbitti för vi ska på fest imorgon kväll.

Inte kännt nått på hela dagen men när jag nu satte mig i soffan så är de ju lite mol. Som de varit varje kväll typ i en vecka.

Nån mer som testar imorgonbitti?
  • Isvattenis
    cleo20 skrev 2017-06-02 22:35:16 följande:

Jag fick plus idag! Hoppas ni andra plussar kram

Åh grattis tusen ggr om.

BIM? Symtom?
  • cleo20
    Isvattenis skrev 2017-06-02 22:45:40 följande:

Åh grattis tusen ggr om.

BIM? Symtom?

Tack så mycket!!

Jag plussadr idag bim-1.

Cirka 5 dagar efter ägglossning fick jag en nidis en ljusrosa flytning. Sen en vecka tillbaka har jag varit lite extra kissnödig, skithungrig, riktigt trött på morgonar och igår idag har jag fått vita tjocka flytningar!!

Har du haft några symptom?/plussat??
  • cleo20
    Isvattenis skrev 2017-06-02 22:45:40 följande:

Åh grattis tusen ggr om.

BIM? Symtom?

Åh juste! Måste tillägga att jag har haft molvärk som mensvärk som varar i 10 sekunder cirka 4-5 gånger om dagen
  • Isvattenis
    cleo20 skrev 2017-06-02 23:11:33 följande:
    Tack så mycket!!

Jag plussadr idag bim-1.

Cirka 5 dagar efter ägglossning fick jag en nidis en ljusrosa flytning. Sen en vecka tillbaka har jag varit lite extra kissnödig, skithungrig, riktigt trött på morgonar och igår idag har jag fått vita tjocka flytningar!!

Har du haft några symptom?/plussat??
    Okej.
    BIM imorgon eller kanske söndag men kommer ta ett sånt Stickan test imorgon få se. Har prickat ÄL bra. Men har egentligen inga symtom.

Mår illa från o till, är inte extra kissnödig,
    Molvärk i magen från o till (kan ha de ibland enl anteckningar från andra månader)
    Brösten är varken svullna eller ömma
    :P

Så jag förväntar mig inget annat än mens. Kommer bli sjukt besviken ifall den kommer men men.
  • Isvattenis
    cleo20 skrev 2017-06-02 23:13:31 följande:
    Åh juste! Måste tillägga att jag har haft molvärk som mensvärk som varar i 10 sekunder cirka 4-5 gånger om dagen
    Vad använde du för test när du plussade?
  • brennaV

Grattis!!

cleo20 skrev 2017-06-02 22:35:16 följande:

Jag fick plus idag! Hoppas ni andra plussar kram

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni