• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • cleo20
    Isvattenis skrev 2017-06-02 23:20:32 följande:

Okej.

BIM imorgon eller kanske söndag men kommer ta ett sånt Stickan test imorgon få se. Har prickat ÄL bra. Men har egentligen inga symtom.

Mår illa från o till, är inte extra kissnödig,

Molvärk i magen från o till (kan ha de ibland enl anteckningar från andra månader)

Brösten är varken svullna eller ömma

:P

Så jag förväntar mig inget annat än mens. Kommer bli sjukt besviken ifall den kommer men men.

Jag har inte heller svullna eller ömma bröst. Jag ska hålla tummarna för dig att du får ett plus på stickan imorgon! Jag använde clearblues vanliga test! Kramisar
  • cleo20
    brennaV skrev 2017-06-02 23:35:37 följande:

Grattis!!

Tack så mycket!!
  • cleo20
    brennaV skrev 2017-06-02 23:35:37 följande:

Grattis!!

Hur går de för dig? Symptom??
  • Isvattenis

Drömde i natt att jag fick mens.
    Tog ett test nyss... tog negativt så nu väntar jag på mensen.
    Hade en gul vit flytning på pappret när jag torkade mig vilket jag inte brukar ha på BIM så kanske har BIM imorgon ändå.

Håller timmarna för er andra spm har BIM idag eller imorgon :D

• Jooosen

Mensen kom som en klocka nu på morgonen samt världens jävla mensvärk!! :( buhu. Bättre lycka nästa gång. Håller tummarna för er andra. Ses kanske i en julitråd!

• Isvattenis

Nu kom mensen.
    Kände de på mig efter natten dröm.
    Nya tag nästan månad BIM 6/7
    Valet o kvalet om man ska lägga ber både ägglossningstest och familjeliv under sommaren. Hur känner ni?

• Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-06-03 09:45:06 följande:

Nu kom mensen.

Valet o kvalet om man ska lägga ber både ägglossningstest och familjeliv under sommaren. Hur känner ni?

Stackars oss. Bim 1 juli. Kan tänkte mig köra en tråd men kan ju bli stressande oxå förstås..
  • brennaV

Min mens kom som en klocka idag. Så troligen släppte ägget på lördagen för två veckor sen. Jag och mannen hade sex på torsdagen så kanske inte optimalt, eftersom min mans spermier inte verkar överleva så länge =/

Men mars-maj barn kan jag tänka mig också. Är ju 36 år gammal så tiden tickar.

Kramar till oss

Isvattenis skrev 2017-06-03 09:45:06 följande:

Nu kom mensen.

• brennaV

Kram till oss. Vi hoppas på ett vårbarn istället. Jag skapar ny grupp för oss som har bim 1-7 juli. Kram kram kram

Jooosen skrev 2017-06-03 08:42:16 följande:

Mensen kom som en klocka nu på morgonen samt världens jävla mensvärk!! :( buhu. Bättre lycka nästa gång. Håller tummarna för er andra. Ses kanske i en julitråd!

• brennaV

Nya tråden: För oss med BIM 1-7 juli 2017

Vi försöker skriva in äl och bim.

Tar det sig inte nästa gång blir det paus från familjeliv (tror jag)

Kram

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni