• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • John22

Aldrig, och skulle aldrig vara. Det är bara vidriga äckel som är otrogna.

• Anonym (QQ)
    John22 skrev 2017-07-25 11:23:47 följande:

Aldrig, och skulle aldrig vara. Det är bara vidriga äckel som är otrogna.

Håller med dig. Skulle aldrig svika min partner på det sättet.
  • Scoops

Nej. Det kommer inte hända heller.

• ManiLund

Ja. När jag får tillfälle.

Anledning? Tja, gillar spänning, tänder på det förbjudna, är delvis amoralisk. Gillar yngre kvinnor.
    Har säkert dessutom bekräftelsebehov, förkärlek för ytliga relattioneer och är väl lite av en cunt hound.

• Anonym (QQ)
    ManiLund skrev 2017-07-25 11:31:04 följande:

Ja. När jag får tillfälle.

Anledning? Tja, gillar spänning, tänder på det förbjudna, är delvis amoralisk. Gillar yngre kvinnor.

Har säkert dessutom bekräftelsebehov, förkärlek för ytliga relattioneer och är väl lite av en cunt hound.

Får du aldrig dåligt samvete? Får man fråga hur gammal du är?
  • ManiLund
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 11:32:42 följande:
    Får du aldrig dåligt samvete? Får man fråga hur gammal du är?
    Klart man får dåligt samvete. Å andra sidan har jag mer gott samvete än dåligt i totalkalkylen så jag får väl vara nöjd. Är 43.

• Anonym (QQ)
    ManiLund skrev 2017-07-25 11:41:51 följande:

Klart man får dåligt samvete. Å andra sidan har jag mer gott samvete än dåligt i totalkalkylen så jag får väl vara nöjd. Är 43.

Okej. Är du gift? Barn? Har du varit otrogen många gånger?
  • Anonym (Nope)

Nej, skulle aldrig kunna eller vilja vara det heller. 
    Dels pga den egoistiska anledning att det dåliga samvetet nog hade tagit kål på mig. Är inte heller glad för lögner så hade aldrig klarat det.
    Dels för att jag älskar min partner, älskar jag inte honom och vill ha något annat så gör jag slut istället.
    Och dels för att jag vet hur mycket otrohet skadar, jag som själv blivit utsatt skulle aldrig vilja skada någon annan på det viset.

Har aldrig förstått varför folk hellre är otrogna svin än runtknullande singlar. 

• Anonym (QQ)
    Anonym (Nope) skrev 2017-07-25 11:44:47 följande:

Nej, skulle aldrig kunna eller vilja vara det heller. 

Dels pga den egoistiska anledning att det dåliga samvetet nog hade tagit kål på mig. Är inte heller glad för lögner så hade aldrig klarat det.

Dels för att jag älskar min partner, älskar jag inte honom och vill ha något annat så gör jag slut istället.

Och dels för att jag vet hur mycket otrohet skadar, jag som själv blivit utsatt skulle aldrig vilja skada någon annan på det viset.

Har aldrig förstått varför folk hellre är otrogna svin än runtknullande singlar. 

Exakt. Då kan man lika gärna vara singel och knulla runt.

Men det är väl en sorts spänning, samt tryggheten att ändå ha någon skulle jag tro.
Svar på tråden Är du otrogen?