• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Anonym (QQ)
    Rambo69 skrev 2017-07-25 12:25:22 följande:

Är ni öppna mot varandra å kan prata om allt? 

Ja det tycker jag vi är. Han vet att jag har större sexlust än honom. Vi har pratat om det.
  • Anonym (QQ)
    Ben66 skrev 2017-07-25 12:17:28 följande:

Mitt mående går upp och ner. Nu tränar jag både fysiskt och mentalt. När jag är kåt onanerar jag på olika sätt.

Okej jag förstår. Hur gammal är du? Har ni barn?
  • Anonym (frank)
    Rambo69 skrev 2017-07-25 12:19:11 följande:
    Skulle du aceptera att din fru knullade runt också?
    Nej lika lite som hon skulle acceptera att jag gör det. 
  • Anonym (QQ)
    Anonym (frank) skrev 2017-07-25 12:27:55 följande:

Skäms du inte?
  • Rambo69
    Anonym (frank) skrev 2017-07-25 12:27:55 följande:
    Du får ursäkta men jag tycker att du verkar helt korkad, de du skriver är helt sjukt.
  • Anonym (frank)
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 12:28:44 följande:
    Skäms du inte?
    Nej jag tänker inte så mycket på det.. Jag älskar ju min fru och har inga affärer med andra. Jag håller mig enbart till horor och massageställen så det finns inga känslor inblandade. 
  • Anonym (frank)
    Rambo69 skrev 2017-07-25 12:32:47 följande:
    Du får ursäkta men jag tycker att du verkar helt korkad, de du skriver är helt sjukt.
    Det är sanningen bara. Varken jag eller min fru skulle acceptera otrohet. 
  • Anonym (Mikaela)

Nej, skulle inte vara otrogen mot min sambo. Skulle aldrig sätta barnens och vårt gemensamma liv på den spetsen. Däremot så fantiserar jag ibland om en bekant, i min fantasi har vi haft sex hundratals gånger, men skulle aldrig gå över gränsen att göra något på riktigt.

• Rambo69
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 12:26:23 följande:
    Ja det tycker jag vi är. Han vet att jag har större sexlust än honom. Vi har pratat om det.
    Det är bra att ni kan prata om det, vill du bara ha sex med honom eller skulle du vilja ha med en extra kille i sänghalmen å va skulle han säga om det isåfall?
  • Ben66
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 12:27:48 följande:

Okej jag förstår. Hur gammal är du? Har ni barn?

Jag är 52 och har två vuxna barn. En av dem bor hos oss, men är mest hos sin pojkvän.

Frun har ingen sexlust och det är över 5 år sedan vi hade sex. Vi har pratat om detta, men inte har det hjälpt.

Jag har beslutat mig för att fortsätta leva med henne.
Svar på tråden Är du otrogen?