• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Ben66

Jag lever i ett sexlöst men hyggligt bra förhållande.

Eftersom jag själv har blivit bedragen i ett tidigare förhållande och vet hur jävla dålig man känner sig så kommer jag aldrig vara otrogen.

• Rambo69

Jag skulle aldrig vara otrogen, vi pratar helt öppet va vi känner å om jag vill ha en trekant med en tjej så säger jag det. Jag undanhåller aldrig något till min fru.

• Anonym (QQ)
    Ben66 skrev 2017-07-25 12:06:16 följande:

Jag lever i ett sexlöst men hyggligt bra förhållande.

Eftersom jag själv har blivit bedragen i ett tidigare förhållande och vet hur jävla dålig man känner sig så kommer jag aldrig vara otrogen.

Hur mår du då? Du klarar dig utan sex?
  • Anonym (Nope)
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 11:52:53 följande:
    Exakt. Då kan man lika gärna vara singel och knulla runt.

Men det är väl en sorts spänning, samt tryggheten att ändå ha någon skulle jag tro.
    Ja, eller hur? Visst, risken finns väl att man sårar någon då med, men inte riktigt på samma nivå.. 
    Tror också att det är det som det handlar om. Men sen i ett förhållande så slipper ju de flesta att ta hand om hushåll osv helt ensam, så tror det kan handla om lathet också. Vet att mitt ex var sådan, han ville ha en kvinna hemma som tog hand om allt tråkigt hushållsarbete medan han själv kunde leva livet hur som helst.
    Men förstår faktiskt inte hur man kan skita i att ha dåligt samvete eller leva med dåligt samvete hela tiden. 
  • Rambo69
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 11:22:11 följande:

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

Kan du inte berätta lite om dig själv?
  • Anonym (frank)

Japp. Jag går till prostituerade då och då när jag känner för lite ombyte. Jag har ett bra sexliv med min fru men ärligt talat kan jag inte tänka mig att ligga med bara en kvinna för resten av livet. 

Dessutom är vårt sexliv i en svacka just nu pga små barn. 

• Ben66
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 12:11:00 följande:

Hur mår du då? Du klarar dig utan sex?

Mitt mående går upp och ner. Nu tränar jag både fysiskt och mentalt. När jag är kåt onanerar jag på olika sätt.
  • Rambo69
    Anonym (frank) skrev 2017-07-25 12:16:46 följande:

Japp. Jag går till prostituerade då och då när jag känner för lite ombyte. Jag har ett bra sexliv med min fru men ärligt talat kan jag inte tänka mig att ligga med bara en kvinna för resten av livet. 

Dessutom är vårt sexliv i en svacka just nu pga små barn. 

Skulle du aceptera att din fru knullade runt också?
  • Anonym (QQ)
    Rambo69 skrev 2017-07-25 12:16:21 följande:

Kan du inte berätta lite om dig själv?

Kan jag väl göra.

Är tjej som har kille sedan 2 år tillbaka. Sambos sen 1 år. Sexlivet är okej men skulle vilja ha mer. Det går upp och ner som för dom flesta men jag skulle aldrig kunna vara otrogen. Inte en chans.
  • Rambo69
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 12:21:34 följande:
    Kan jag väl göra.

Är tjej som har kille sedan 2 år tillbaka. Sambos sen 1 år. Sexlivet är okej men skulle vilja ha mer. Det går upp och ner som för dom flesta men jag skulle aldrig kunna vara otrogen. Inte en chans.
    Är ni öppna mot varandra å kan prata om allt? 
Svar på tråden Är du otrogen?