Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Jag lever i ett sexlöst men hyggligt bra förhållande.
Eftersom jag själv har blivit bedragen i ett tidigare förhållande och vet hur jävla dålig man känner sig så kommer jag aldrig vara otrogen.
Jag skulle aldrig vara otrogen, vi pratar helt öppet va vi känner å om jag vill ha en trekant med en tjej så säger jag det. Jag undanhåller aldrig något till min fru.
Jag lever i ett sexlöst men hyggligt bra förhållande.
Eftersom jag själv har blivit bedragen i ett tidigare förhållande och vet hur jävla dålig man känner sig så kommer jag aldrig vara otrogen.
Japp. Jag går till prostituerade då och då när jag känner för lite ombyte. Jag har ett bra sexliv med min fru men ärligt talat kan jag inte tänka mig att ligga med bara en kvinna för resten av livet.
Dessutom är vårt sexliv i en svacka just nu pga små barn.
Hur mår du då? Du klarar dig utan sex?
Japp. Jag går till prostituerade då och då när jag känner för lite ombyte. Jag har ett bra sexliv med min fru men ärligt talat kan jag inte tänka mig att ligga med bara en kvinna för resten av livet.
Dessutom är vårt sexliv i en svacka just nu pga små barn.
Kan du inte berätta lite om dig själv?