• Anonym (QQ)

Är du otrogen?

Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.

Är du / varit otrogen? Och varför?

• Svar på tråden Är du otrogen?
  • Anonym (QQ)
    Ben66 skrev 2017-07-25 12:38:26 följande:

Jag är 52 och har två vuxna barn. En av dem bor hos oss, men är mest hos sin pojkvän.

Frun har ingen sexlust och det är över 5 år sedan vi hade sex. Vi har pratat om detta, men inte har det hjälpt.

Jag har beslutat mig för att fortsätta leva med henne.

Okej. Jag förstår. Ja alla är vi olika.
  • Anonym (QQ)
    Rambo69 skrev 2017-07-25 12:36:36 följande:

Det är bra att ni kan prata om det, vill du bara ha sex med honom eller skulle du vilja ha med en extra kille i sänghalmen å va skulle han säga om det isåfall?

Jag vill bara ha sex med honom. Skulle jag nämna en snubbe till så tror jag inte han skulle gilla det alls. Han är för svartsjuk.
  • Rambo69
    Anonym (frank) skrev 2017-07-25 12:32:57 följande:
    Nej jag tänker inte så mycket på det.. Jag älskar ju min fru och har inga affärer med andra. Jag håller mig enbart till horor och massageställen så det finns inga känslor inblandade. 
    Jag skulle aldrig kunna göra något sådant mot en jag älskar, jag tror inte att du älskar henne.
  • Anonym (QQ)
    Rambo69 skrev 2017-07-25 12:43:07 följande:

Jag skulle aldrig kunna göra något sådant mot en jag älskar, jag tror inte att du älskar henne.

Jag skulle inte heller klara av det. Samvetet skulle äta upp mig tillslut...
  • Anonym (TantVit)
    Ben66 skrev 2017-07-25 12:38:26 följande:

Jag är 52 och har två vuxna barn. En av dem bor hos oss, men är mest hos sin pojkvän.

Frun har ingen sexlust och det är över 5 år sedan vi hade sex. Vi har pratat om detta, men inte har det hjälpt.

Jag har beslutat mig för att fortsätta leva med henne.

Bara så att jag förstår hela bilden: hon har ingen lust, ni har inte älskat på 5 år, hon förväntar sig att du ska vara trogen och du är ok med det?
  • Anonym (frank)
    Rambo69 skrev 2017-07-25 12:43:07 följande:
    Haha ja.. det är ju svårt att bevisa så du får väl fortsätta tro det. Jag vet ju vad jag känner. 
  • Anonym (Nej)

Nej jag är inte otrogen. Har aldrig varit och kommer aldrig vara!

• Anonym (frank)
    Anonym (QQ) skrev 2017-07-25 13:10:18 följande:
    Jag skulle inte heller klara av det. Samvetet skulle äta upp mig tillslut...
    Den moraliska kompassen är ju högst individuell. Vissa skulle aldrig köra för fort och andra har inga problem med det. 
  • Ben66
    Anonym (TantVit) skrev 2017-07-25 13:12:58 följande:

Bara så att jag förstår hela bilden: hon har ingen lust, ni har inte älskat på 5 år, hon förväntar sig att du ska vara trogen och du är ok med det?

Ja. Så är det.
  • Anonym (QQ)
    Anonym (frank) skrev 2017-07-25 13:18:41 följande:

Den moraliska kompassen är ju högst individuell. Vissa skulle aldrig köra för fort och andra har inga problem med det. 

Sant.
Svar på tråden Är du otrogen?