Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Jag är 52 och har två vuxna barn. En av dem bor hos oss, men är mest hos sin pojkvän.
Frun har ingen sexlust och det är över 5 år sedan vi hade sex. Vi har pratat om detta, men inte har det hjälpt.
Jag har beslutat mig för att fortsätta leva med henne.
Det är bra att ni kan prata om det, vill du bara ha sex med honom eller skulle du vilja ha med en extra kille i sänghalmen å va skulle han säga om det isåfall?
Jag skulle aldrig kunna göra något sådant mot en jag älskar, jag tror inte att du älskar henne.
Jag är 52 och har två vuxna barn. En av dem bor hos oss, men är mest hos sin pojkvän.
Frun har ingen sexlust och det är över 5 år sedan vi hade sex. Vi har pratat om detta, men inte har det hjälpt.
Jag har beslutat mig för att fortsätta leva med henne.
Nej jag är inte otrogen. Har aldrig varit och kommer aldrig vara!
Bara så att jag förstår hela bilden: hon har ingen lust, ni har inte älskat på 5 år, hon förväntar sig att du ska vara trogen och du är ok med det?
Den moraliska kompassen är ju högst individuell. Vissa skulle aldrig köra för fort och andra har inga problem med det.