• Mrs.W

Äggdonation 2017

Hej!

Någon fler som ska påbörja äggdonation i höst? Vill gärna hitta någon i samma sits att prata känslor, tankar och frågor som dyker upp.

Jag och min man har försökt få barn i 4 år. Vi har gjort flera IVF-behandlingar innan vi fick veta att jag har väldigt liten äggreserv. Vårt hopp är nu äggdonation.

Idag ska jag ta nedregleringssprutan Enanton och därefter Femanest fram till ÄD i november.

Känner mig väldigt väldigt liten i världen just nu. Det är så många känslor inblandade.

• Svar på tråden Äggdonation 2017
  • UndrandeSökare

Zwillinge-Så bra att du fick pengarna tillbaka ! Werlabsremisser brukar vara giltiga i 3månader, så du behöver inte stressa.

• Zwillinge86
    UndrandeSökare skrev 2018-02-14 20:07:59 följande:

Zwillinge-Så bra att du fick pengarna tillbaka ! Werlabsremisser brukar vara giltiga i 3månader, så du behöver inte stressa.

Nu dök det plötsligt upp, hcg <1.0E/L. Så svart på vitt, jag är inte gravid (längre) och detta försök är nu officiellt avslutat. Har mailat kliniken resultatet och frågat hur de tycker att vi ska gå vidare med de 2st blastocyster vi har kvar.
  • Sjuttiosjuan
    Zwillinge86 skrev 2018-02-15 15:06:46 följande:

Nu dök det plötsligt upp, hcg <1.0E/L. Så svart på vitt, jag är inte gravid (längre) och detta försök är nu officiellt avslutat. Har mailat kliniken resultatet och frågat hur de tycker att vi ska gå vidare med de 2st blastocyster vi har kvar.

Tråkiga nyheter:( Men vad fint ändå att ni har 2 i frysen. Hoppas på dom!!!

Kram
  • pipperoni

Tråkigt att höra. Kram till dig.
  • UndrandeSökare
    Jag beklagar verkligen, vet hur frustrerande det är att veta att det är något som krånglar, men inte veta vad felet är. Vi får hoppas på de 2 i frysen.
    Gör gärna mensblodtestet innan nästa gång, för att kolla upp så det inte är 
    det som krånglar. Här är adressen och alla instruktioner: www.ivfserum.com/infection-screening/

Hoppas det går bättre nästa gång ! Ta hand om dig.
  • Sara761

Hej alla!

Tänkte bara inge lite hopp till er alla som kämpar men stöter på problem och annat oförklarligt på vägen...gång på gång

Är gravid efter 9:e försöket med ÄD!!

Väldigt tidigt än så länge men ändå!

Hoppas den eller de vill stanna nu:)

Ge inte upp!

• UndrandeSökare
    Sara761 skrev 2018-02-19 19:29:47 följande:

Hej alla!

Tänkte bara inge lite hopp till er alla som kämpar men stöter på problem och annat oförklarligt på vägen...gång på gång

Ge inte upp!

Vilken vecka är du i ? Har du gjort vul och sett hjärtslag?
  • Sjuttiosjuan
    Sara761 skrev 2018-02-19 19:29:47 följande:

Hej alla!

Ge inte upp!

Skam den som ger sig! Stort grattis till plusset:)
Svar på tråden Äggdonation 2017