• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Kia82
    Emmy85x3 skrev 2018-06-04 12:09:55 följande:

Det är samma här med sista bebisen, magen klarar jag inte att njuta av idag när den endast är tung och i vägen :-\ min yngsta har varit hemma med mig heltid sen april och det har faktiskt fungerar riktigt bra, fast mamma är tråkig och inte riktigt orkar allt har student och skolavslutning plus sista bm besök innan bf denna vecka.

Hejja dig, va duktig du är :-P

Nu orkar jag inte mer, fick några riktigt onda förvärkar också men nu är här åtminstone lite renare så det är skönt.

Hur gamla är dina barn och när har du bf?
  • Lindalängtar

Varit på sista bm besöket innan bf på torsdag nu, hoppas det blir sista o att det kan komma igång snart. Högt SF-mått igen men vi hoppade ultraljud denna gången o avvaktar. Bebis ligger högt o rörligt också så blir att ringa förlossningen för koll om det drar igång. Du är välkommen nu lilla plutt även om det inte går någon större nöd på mig i värmen...

• Emmy85x3
    Kia82 skrev 2018-06-04 14:09:54 följande:

Nu orkar jag inte mer, fick några riktigt onda förvärkar också men nu är här åtminstone lite renare så det är skönt.

Hur gamla är dina barn och när har du bf?

Kanske städningen startade allt Håller iaf tummarna att det är över snart.

Mina är snart 11 år och snart 2 år, båda fyller i juli. Hur gamla är dina?

Har bf den 18 så kanske bm klämmer in ett till besök innan, men det kvittar mig lite faktiskt. Hoppas på BB istället
  • Emmy85x3
    Lindalängtar skrev 2018-06-04 15:09:53 följande:

Varit på sista bm besöket innan bf på torsdag nu, hoppas det blir sista o att det kan komma igång snart. Högt SF-mått igen men vi hoppade ultraljud denna gången o avvaktar. Bebis ligger högt o rörligt också så blir att ringa förlossningen för koll om det drar igång. Du är välkommen nu lilla plutt även om det inte går någon större nöd på mig i värmen...

Lycka till
  • Kia82
    Emmy85x3 skrev 2018-06-04 15:15:32 följande:

Kanske städningen startade allt Håller iaf tummarna att det är över snart.

Mina är snart 11 år och snart 2 år, båda fyller i juli. Hur gamla är dina?

Har bf den 18 så kanske bm klämmer in ett till besök innan, men det kvittar mig lite faktiskt. Hoppas på BB istället

Man kan ju alltid hoppas.

Jag har fyra, de blir 4, 6, 11 och 13, alla sommarbarn och det är bara 13-åringen som fyllt än sålänge. Tänk när vi har FEM sommarbarn att fira!
  • Kia82
    Lindalängtar skrev 2018-06-04 15:09:53 följande:

Spännande, nu är det nära! Lycka till när det drar igång!
  • Workingmom

Idag är jag sjukt less!

Less på magen och ryggen som värker!

Å ändå är det 6 dagar kvar till Bf, men vet av erfarenhet att de lika gärna kan vara 20 dagar innan bebis är här.

Suck och stön!! Vill bara gömma mig och skita i allt idag.

Istället går jag runt och är arg/sur på alla..

Plockar/städar och muttrar..

• Emmy85x3
    Kia82 skrev 2018-06-04 15:23:57 följande:

Jag har fyra, de blir 4, 6, 11 och 13, alla sommarbarn och det är bara 13-åringen som fyllt än sålänge. Tänk när vi har FEM sommarbarn att fira!

Haha skönt att jag inte är ensam Jag stannar vid 3 det känns lagomt för mig.
  • Emmy85x3
    Kia82 skrev 2018-06-04 15:23:57 följande:

Haha skönt att jag inte är ensam Jag stannar vid 3 det känns lagomt för mig.
  • Moorii

Kanske konstig sak att ta upp, men mina bröstvårtor har börjat klia och svida, känt av sen igår. Någon som fött barn tidigare som känner igen sig i detta, att det händer nära förlossningen? Minns inte att jag märkte av detta då jag väntade sonen.