Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Kanske konstig sak att ta upp, men mina bröstvårtor har börjat klia och svida, känt av sen igår. Någon som fött barn tidigare som känner igen sig i detta, att det händer nära förlossningen? Minns inte att jag märkte av detta då jag väntade sonen.
Kanske konstig sak att ta upp, men mina bröstvårtor har börjat klia och svida, känt av sen igår. Någon som fött barn tidigare som känner igen sig i detta, att det händer nära förlossningen? Minns inte att jag märkte av detta då jag väntade sonen.
Det har mina också, inte svida direkt men klia. Vaknade också igår och förundrades över att de hade växt markant över natten och ömmade. Antar att det är hormonellt att det börjar närma sig men tror inte det är ett tecken på att det sker ikväll tyvärr :/ kommer inte ihåg att jag hade såhär med dottern, men å andra sidan kände jag inget alls med dottern innan vattnet gick medans man nu gått runt med värk, smärta och massa annat i över en månad :)
När man känner att man måste kissa fyra gånger på en timme...och det faktiskt kommer en skvätt varje gång... o_O
När man känner att man måste kissa fyra gånger på en timme...och det faktiskt kommer en skvätt varje gång... o_O
Jag sover sååå kasst och kissar hela tiden om nätterna. Kan inte kroppen försöka passa på att sova INNAN bebis kommer!! *less*
Snart ska jag till BM. Hoppas på att hon ger positiva besked om hur magen växer och att den är längre ner än sist....
Kissar endast en gång på natten.. men massor på dagen annars är det svårt att gå.
Inga symptom
(
Bf om 4 dagar. Less less less
Lider med er! Är kissnödig hela tiden här med.. och varje gång kan jag kissa litegrann, så sjukt frustrerande! Är så jag hade kunnat gå med blöja.
Har haft fortsatt jobbiga förvärkar (som senaste två tre veckorna typ..) fötterna är svullna, ryggen gör ont och mår illa hela tiden. Även fått sura uppstötningar och halsbränna, tack och lov fungerar novalucol riktigt bra..
Har BF nu på Lördag.. Hoppas verkligen hon kunde ta sig ut nu! :P Men den som väntar på något gott... suck.. :P
Vi får hålla ut tjejer. Har vi kommit så här långt så klarar vi resten å, hur djävligt de än är <3 Dock är de väldigt skönt att få gnälla ur sig och bli förstådd, så tack
Varje gång jag legat ner en längre stund och reser mig upp känns det som om bebben ska trilla ut, så obehagligt. Har ont i ryggen som strålar lite ut på sidorna av magen och ett himla tryck neråt nu men är inte särskilt förhoppningsfull. En vecka kvar till bf och är såå less, räknar dock kallt med att gå över så tror på minst 10 dagar innan bebben behagar titta ut och har nästan på känn att han väljer att göra entré på storebrors födelsedag.