Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Kissar endast en gång på natten.. men massor på dagen annars är det svårt att gå.
Inga symptom (
Bf om 4 dagar. Less less less
Jag går faktiskt bara upp och kissar när jag blir väckt av sonen, vilket oftast bara är en gång per natt, så det är ändå skönt.
Vet ni vad, 15 grader här idag!! :D öppnat alla fönster och balkongdörren, tvärdrag, korsdrag, allt som går :P får passa på när sonen är på förskolan. Första dagen då jag är hemma hela dagen, så istället för att vila har jag röjt i förrådet så dubbelvagnen får plats, gått med fem stora ikeakassar med pant till Ica, handlat och slängt sopsortering.. Kan liksom inte ligga och ta det lugnt när det finns så mycket att göra. Har inte ens packat BB-väskan, fast jag sa att jag skulle göra det för två veckor sen. Får vila någon annan dag helt enkelt.
Ja, det är SÅ skönt att det är kallare idag!
Bm kom med bra besked. Huvudet ligger fortfarande nedåt och går att röra lite på.
Haft lite oro för att jag stannat i vikt sen ca sex veckor (tänkt att bebisen kanske inte växer som den ska) men alla kurvor med sf mått osv var normala. Och tydligen inte ovanligt att stanna i vikt mot slutet särskilt om man är liten i vanliga fall.
Hon sade att vi får se om barnet kommer innan nästa besök om två veckor. Så kanske den kikar ut innan BF! :)
Känner mig mycket gladare nu och firade med att köpa flera stora trosor till efter förlossningen och sen sova i nästan 2h. Det är inte det sätt jag skulle fira på o vanliga fall :P
Här är det INTE svalare idag, bränner fötterna av sig om man går ut barfota på terrassen och minst 30 grader ute nu. Det onda i min rygg sitter i och det gör ont framtill nu också och trycker neråt. Tänk om det kunde bli ett litet nationaldagsbarn.
Ja, det är SÅ skönt att det är kallare idag!
Bm kom med bra besked. Huvudet ligger fortfarande nedåt och går att röra lite på.
Haft lite oro för att jag stannat i vikt sen ca sex veckor (tänkt att bebisen kanske inte växer som den ska) men alla kurvor med sf mått osv var normala. Och tydligen inte ovanligt att stanna i vikt mot slutet särskilt om man är liten i vanliga fall.
Hon sade att vi får se om barnet kommer innan nästa besök om två veckor. Så kanske den kikar ut innan BF! :)
Känner mig mycket gladare nu och firade med att köpa flera stora trosor till efter förlossningen och sen sova i nästan 2h. Det är inte det sätt jag skulle fira på o vanliga fall :P
Hej! Igår kom en liten pojke till världen. Mina värkar kom aldrig igång ordentligt efter att vattnet gick, så vi fick åka in för igångsättning i söndags kväll. Hade lite egna värkar då, men de gav inte så mycket effekt, så fick värkförstärkande dropp. Förlossningen tig lååång tid, vi skrevs in kl 18 och han föddes 12:45 dagen därpå. Men allt gick jättebra! Jag kände mig stark hela tiden och behövde aldrig mer än lustgasen. Krystfasen var dock hemskt jobbig. Men han och jag mår bra och han är så fin!
Hej! Igår kom en liten pojke till världen. Mina värkar kom aldrig igång ordentligt efter att vattnet gick, så vi fick åka in för igångsättning i söndags kväll. Hade lite egna värkar då, men de gav inte så mycket effekt, så fick värkförstärkande dropp. Förlossningen tig lååång tid, vi skrevs in kl 18 och han föddes 12:45 dagen därpå. Men allt gick jättebra! Jag kände mig stark hela tiden och behövde aldrig mer än lustgasen. Krystfasen var dock hemskt jobbig. Men han och jag mår bra och han är så fin!