• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Sams

Här pendlar jag mellan hopp och depp. Ena minuten hittar jag symtom som jag tycker känns lovande, andra tänker jag på allt annat symtomen kan bero på. Halsbränna de senast 2 dagarna - för mycket fet mat, stickningar i vänster bröst - inbillning, pulserande smärta långt ner precis höger om mitten - träningsvärk och idag på morgonen, illamående - nervositet... Funderar lite på att testa redan imorgon äl+10 men det känns onödigt så får se hur det blir. Känns fortfarande som att det faktiskt kan vara något denna gång men jag har så svårt att tänka mig att vi ska kunna bli gravida så det känns idiotiskt att ens tro att det kan vara på gång. 
    Blandar ni in er partner i alla symtom?

• Pusselbiten88
    Horisonten skrev 2017-11-01 13:26:06 följande:

Stort Grattis :) När började du testa och fick positivt? :)

Taaack!!

Testade i måndags med cb early och fick ett svagt positivt men jag blev osäker ifall det va spökstreck.

Men idag så provade jag med digital :) har BIM 3/11 :)
  • Anonym (tossa)

Sket sig för mig detta månad. Lycka till alla!

• Charlizee
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 15:23:29 följande:

Jaaa jag hoppas jag smittar er alla <3

Ja det får du jätte gärna göra

Stort stort grattis!!

Hur svagt/tydligt var sitt spök? Hade du några andra symptom?

Jag hoppas så jag plussar starkare imorgon! Hade tänkt köpa ett digitalt test och slå in till min man i farsdag present <3
  • Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-11-01 15:27:08 följande:

Åh nej!! Stor kram <3
  • Horisonten
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 15:22:12 följande:

Taaack!!

Testade i måndags med cb early och fick ett svagt positivt men jag blev osäker ifall det va spökstreck.

Men idag så provade jag med digital :) har BIM 3/11 :)

okej vad härligt. Grattis igen ??
  • Horisonten
    Anonym (tossa) skrev 2017-11-01 15:27:08 följande:

Åh nej :( Kram!!
  • Billieblue

Hej, jag har BIM idag, ÄL+12. Har haft molvärk sen några dagar efter äl, men inte vanlig mensvärk som jag brukar få. Brukar få väldigt ont och nu har jag inte känt av det något alls. Har superont i brösten, hela senaste veckan,villet jag aldrig brukar få i vanliga fall.

Imorse kom det pyttelite rosa på pappret när jag hade kissat, såg inte ens ut som blod men antar att det var en blodblandad flytning. Betyder det att mensen är på g eller kan det vara så att jag faktiskt är gravid!? Hoppet är ju det sista som lämnar en..

Svar på tråden BIM november 2017