• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • cmadde

har oxå BIM 3/11 enligt appen. tog tidigt test idag och såklart negativt.. inne på försök 2..

• Charlizee
    cmadde skrev 2017-10-31 16:46:12 följande:

har oxå BIM 3/11 enligt appen. tog tidigt test idag och såklart negativt.. inne på försök 2..

Enligt appen ska jag också ha 3/11 eller 4/11 men tror min ägglossning ägde rum senare än vad appen räknat på. Återstår att se...

vilket test testade du med?
  • Tovilii

Åååh vad tiden går långsamt! :(

Äl+8 nu och har bim (6e nov) om en vecka och lovat mig själv att inte testa något innan..

Men har börjat må konstigt i kroppen:

konstig jobbig huvudvärk (nästan migränliknande), blödande tandkött

Vid tandborstning (visst jag blöder vanligtvis också men inte såhär mycket..)

Molande känsla i magen, typ som hungerskänsla fast längre ner, ungefär vid byxlinningen..

Väldigt "hårda" gaser i magen.

Upptäckte häromdagen på jobbet att byxorna satt åt mer runt magen...

Knorrig/pratig mage

Ska se om jag pallar vänta till helgen ????

Har ibs/endometrios så brukar ha krånglig mage och har även inte haft något hormon- pskydd på flera år då jag tydligen var jättejättekänslig mot hormoner.

Kanske detta spelar mitt ett spratt?

• Tovilii

Även så att jag vaknar okristligt tidigt nu, å gjort i några dagar för att behöva kissa! :O

• molltroll0609

Ni som testar tidigt, tror Predictor early är bra. Testade imorse och tokblankt, inga spökstreck där inte. Har hört fler som rek. det testet. Jag är ÄL+9 idag, så borde vara BIM -5, vilket borde betyda ett iaf svagt positivt på tidigt-testet jag tog imorse. Lite deppig....

• Brittsommar
    Charlizee skrev 2017-10-31 16:06:10 följande:

Varför hamnar bilden åt fel håll? Här är den lite nedmörkad.

Hmm tycker också strecken syns rätt tydligt. Jag hade testat igen om nån dag.
  • S79

Jag hoppar in här om det är ok. Mensen kom idag. Den var 2 dagar sen och min mens brukar vara väldigt punktlig eller någon dag tidig så jag hann börja hoppas att det var något på gång. Men inte den här gången heller. Nu kör vi igen och hoppas att november är vår månad!

• Charlizee
    Brittsommar skrev 2017-10-31 20:47:19 följande:

Hmm tycker också strecken syns rätt tydligt. Jag hade testat igen om nån dag.

Ja det kliar i fingrarna men såg nu att övre halvan är betydligt starkare. Så antar att strecket kanske är ogiltigt ändå.. ??

• Charlizee

Förlåt för en miljon bilder men tog fram testet igen å nu är det ännu tydligare MEN är strecket för smalt för att räknas? Eller har jag blivit knäpp på riktigt å ser i syne?!?

• Teessi

Hej, försöker här med. Mens just nu men prickade tydligen ÄL sist. Vi får se denna Mens har varigt konstis så får hoppas.

Min kära mor gick in i 4 månaden med Mens när hon vänta mig.

Svar på tråden BIM november 2017