Billieblue skrev 2017-11-01 16:19:51 följande:
Hej, jag har BIM idag, ÄL+12. Har haft molvärk sen några dagar efter äl, men inte vanlig mensvärk som jag brukar få. Brukar få väldigt ont och nu har jag inte känt av det något alls. Har superont i brösten, hela senaste veckan,villet jag aldrig brukar få i vanliga fall.
Imorse kom det pyttelite rosa på pappret när jag hade kissat, såg inte ens ut som blod men antar att det var en blodblandad flytning. Betyder det att mensen är på g eller kan det vara så att jag faktiskt är gravid!? Hoppet är ju det sista som lämnar en..
Låter väldigt likt mig! Jag har oxå BIM i dag, ÄL+11, och i måndags fick jag en pytteliten rosa flytning mitt på dagen. Sen kom inget mer förrän mitt på dagen i går då det kom jättelite rosa/orange i trosskyddet vid ett tillfälle. I dag mitt på dagen kom det lite mera men brunt och jag var säker på att mensen var igång. Men sen har det inte kommit nåt mer! Har dock molvärk lite till och från.
Vid min förra grav hade jag små brunaktiga blödningar i 10 dagar vid bim. Väntade o väntade på att mensen skulle dra igång (blöder väldigt rikligt i vanliga fall) men på dag 9 med blödning så plussade jag istället! Det gör ju att jag får upp hoppet nu. Så länge syndafloden inte kommer lever hoppet. Testade neg i måndags men funderar på att ta ett test till i morgon om inte mensen satt fart tills dess.