imsevims skrev 2017-11-01 18:13:45 följande:
Låter väldigt likt mig! Jag har oxå BIM i dag, ÄL+11, och i måndags fick jag en pytteliten rosa flytning mitt på dagen. Sen kom inget mer förrän mitt på dagen i går då det kom jättelite rosa/orange i trosskyddet vid ett tillfälle. I dag mitt på dagen kom det lite mera men brunt och jag var säker på att mensen var igång. Men sen har det inte kommit nåt mer! Har dock molvärk lite till och från.
Vid min förra grav hade jag små brunaktiga blödningar i 10 dagar vid bim. Väntade o väntade på att mensen skulle dra igång (blöder väldigt rikligt i vanliga fall) men på dag 9 med blödning så plussade jag istället! Det gör ju att jag får upp hoppet nu. Så länge syndafloden inte kommer lever hoppet. Testade neg i måndags men funderar på att ta ett test till i morgon om inte mensen satt fart tills dess.
Så spännande! Testade också negativt i måndags. Nu har jag bestämt mig för att vänta till fredag med att testa, om inte mensen kommit innan dess vill säga..
Jag vill och vågar verkligen inte hoppas för mycket men i vanliga fall har jag jätteont innan mens, nu bara lite molvärk till och från, gör inte ens ont.
Och det här med brösten är såå skumt, liksom inuti, men mot utkanterna av brösten, har aldrig haft så förut!
Mitt humör pendlar mellan lättretlig och superirriterad på allt och alla, till glad och liksom peppad på livet i allmänhet, haha.
Blir galen på detta..
Nyfiken på hur det går för dig, kan du inte skriva imorgon och berätta efter du testat?