• bringiton14

Syskonförsök IVF höst -17

Hej!

Har en dotter på 2,5 år efter IVF, hon kom på andra försöket. Nu har vi gjort två FET och jag fick just mens och känner att jag börjar tappa hoppet. Jag sa att jag aldrig skulle vara missnöjd med att ha ett barn, och bara skulle se nr 2 som en bonus, men jag vill ju så gärna!! Undrar om någon annan i liknande situation vill dela med sig.

• Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17
  • KattenH81

Blöder ff. Fick tid hos gyn imorn torsdag så då får man ju den slutgiltiga domen. Känns iaf bra att få en kontroll innan jul och innan man beger sig till fjällen över nyår.

• Så vit

Katten nej! Jag håller tummarna, och blödningar är betydligt vanligare än mf efter att ha sett hjärtat slå. Men förstår verkligen din oro! Har du några smärtor?

• KattenH81

Så vit- mer molande än smärtor. Men hade så mkt illamående, uppblåst mage, täppt mm o allt det har försvunnit. Inte blödit så mycket idag men tror det beror på progynonen som bevarar slemhinnan i livmodern. Imorn 15.30 har jag tid hos gyn och ser han att livmodern är tom slutar jag ju med medicinen så lagom till julafton kanske störtblödningarna börjar....

• KattenH81

Men neeej Lillflickan!!! Har det fortsatt under dan?

Om två timmar är jag hos läkaren och får domen... jag blöder inte så mycket men lite hela tiden. Tror det kommer bli störtblödning när jag slutar med progynonet...

• Lillflickan

Lycka till katten.

Det kommer bara lite på pappret ibland när jag torkar mig. (Ja, jag går onödigt många gånger på toaletten...) Känns som om mensvärk kommer igång men är lite konstig i magen och känner i halsen att jag kanske är på väg att bli sjuk. Så svårt att tolka symptomen.

• Så vit

Men nej, vad tråkigt med alla blödningar! Får hoppas på det bästa för alla!

Lillflickan när har du vul? Det är ju skitjobbigt att ha blödningar och veta att det är för tidigt för att kunna se något så det är ingen idé att åka in och man måste vänta till vul ändå.

Katten hur har det gått idag? Hoppas verkligen att det har gått bra!

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17