BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Plussade i tisdags 16/1. Verkar som jag är beräknad 22 september då! Varit gravid en gång vid 20 år men blev tidigt missfall. Efter de vart jag väldigt sjuk så har inte försökt för ens nu i slutet av 2017 och vi lyckades på första försöket. Är 24 idag och sambon blev glad och lite chockad tror jag. Då jag sa att de kunde ta ett år att bli gravid. Hehe så kan de gå ^^
Hej. Jag hoppar gärna in i denna tråd. Hade faktiskt inaktiverat mitt konto på fl. Jag var så färdig med barn. Har 2 st födda 08 och 10. Men i augusti blev jag gravid som slutade i mf.
Plussade i tisdags. Bf 26/9. Hoppas bara att det går vägen denna gång. Mår så extremt illa så jag tar det som ett gått tecken.
Låter mysigt! :) Är det hcg prover? Jag har nog missat..varför tar du det? Känns något konstigt eller har du blödigt? Vilken v är du I?
Samma här! Vad jobbar du med? Mina byxor spänner också och sitter riktigt obekvämt. Jag slipper dra pallar men lyfter mycket metallstänger. Enda kvinnan i verkstan och alla frågar vad som är fel varför jagär ledsen. Jag borde vila mer för jag ser sjuk ut... Undrar vad dem sagt om dem vetat, haha
Att vakna 2½ timme innan klockan ska ringa känns ju mindre kul. Var samma sak igår.
Men var tvungen att kissa och äta något för hade en dov illamående som jag ville få bort..
Igår gick jag en liten promenad innan jobbet, satt som knivar i venusberget.
Men första barnet hade jag foglossning från vecka 19, andra var det från vecka 14 och med 3:e hade jag ifrån vecka 9. Dock är det ju 10½ år sedan sist..
Men lite nervös om det ska komma tidigt nu igen.
Någon mer än jag som är äldre här inne? Jag är 38 år i april.
Och någon mer än jag som väntar sitt 4:e barn?
Jag är lastbilschaufför. Distribution, vilket gör att jag klättrar i och ur lastbilen upp mot 50 ggr/dag. Sjukt påfrestande för mitt mående just nu =/
Hallå allihop!
Idag gick jag in i vecka 6 (5+0). Och jag känner i stort sätt ingenting? Man blir ju lite orolig att man kanske borde känna lite illamående eller så. Men nope!
Ömma bröst och lite lätt molvärk emellanåt. Hur mår ni andra i ungefär samma vecka? :)
Jag känner exakt som du och är en dag efter dig! Brösten är så ömma att täcket nästan gör ont mot dem, och har växt typ en storlek. Molvärken kommer och går. Idag mycket mer än de 3 tidigare dagarna. Lite tröttare än vanligt kanske. Känns ju skönt att någon mer har samma!
Hej! Jag hoppar in här ???? plussade för ett par veckor sen och har BF 22/9. Själv kommer jag från Eskilstuna och har två barn sen tidigare (födda 2012&2014). Kul att följas åt! Någon som kan tipsa om nån ?hemlig? grupp på Facebook? Har inte riktigt gått ut med graviditeten än ????
Hej igen! Skriver lite då och då för att alla ska ha möjlighet att se :). Vill ni gå med i vår superhemliga Facebookgrupp för bf september (som ingen kan söka fram och inga av era vänner ser) så skicka er mailadress till mig (den som är kopplad med ert FB konto) via ett privat meddelande till mig. Lättast är att klicka på mitt användarnamn här och sen vidare till meddelade. Fungerar dock bara på familjeliv.se och inte via appen.
Vi är nu uppe i ca 75 medlemmar och vi håller en god och fin ton. Alla bär ju på en hemlighet så vi respekterar varandras hemlighet. Om någon inte lyckas skicka ett meddelade till mig så svara i tråden att jag vill vara med så skickar jag ett meddelande till dig.