BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Ja svetsningen är inget bra, men det är inte så mycket som tur är. Men när jag jobbade som svetsare gick jag hem i v17.
Jag vill ju helst vänta till efter kub... men frågan är när det blir gjort... och kan jag dölja det så länge?
Hur känner du för att berätta? Jag vet dem kommer få en flipp här.
Det känns jobbigt att berätta den här gången. Gillar inte alls den chefen vi har och det gör ingen annan på företaget heller. Vi är dessutom redan underbemannade och det är svårt att få tag i bra personal. Förra gången berättade jag redan i vecka 10. Det sägs ju att det ska synas tidigare med andra barnet så får väl se hur länge det går att dölja :P
Tog sista blodprovet idag. Provet skulle vara klart om en timma sa hon som tog provet alltså klockan 11, gick till disken och sa att ingen ringt mig varken iförrgpr eller igår som de lovat, att dom MÅSTE ringa mig idag och berätta hur provet gick!! Hon skrev en lapp och sa att en doktor ringer mig. Dom stängde 13:30 och ingen har ringt mig ang provsvaren än... O nu är det helg.
Så skönt att läsa här att man Ingemar ensam om sina nojjor! Så fort jag inte känner något så blir jag orolig försöker slappna av inallt men har svårt märker jag. Är också lite äldre (37 år) och väntar vårt 3e barn men det är mer än 5år sedan jag var gravid.. så man kommer inte helt ihåg heller hur det var..
En sjuk sak var att det som fick mig att ana att det kunde vara något var mina visdomständer haha de har bara bråkat med mig på det viset som när jag varit gravid! Sen kom fler och fler grejer...
Hur många var det som typ anande att ni var gravida innan ni fick det svart på vitt??
Imorse fick jag byta trosor två gånger när jag gjorde i ordning mig för att det var blött pga riktigt vattniga flytningar eller så är det kiss fast jag inte känt. Är det fel på mig!?
Ja det är lite för jag var ju 27 år sist när jag fick barn liksom. Nu är man ju mycket äldre. Hur gamla är dina barn?
Jag är idag 4+5 och beräknad till 22/9, men kan bli flyttning. Nej fy var ju sjukskriven och arbetslös sist, men nu jobbar man ju.. Sist ville läkarna sjukskriva mig och sätta mig i rullstol
Jag e helt färsk här på FL så undrar hur man svarar någon i tråden? Så att det inte blir privat meddelande slltså för det har jag listat ut!
Så skönt att läsa här att man Ingemar ensam om sina nojjor! Så fort jag inte känner något så blir jag orolig
försöker slappna av inallt men har svårt märker jag. Är också lite äldre (37 år) och väntar vårt 3e barn men det är mer än 5år sedan jag var gravid.. så man kommer inte helt ihåg heller hur det var..
En sjuk sak var att det som fick mig att ana att det kunde vara något var mina visdomständer haha de har bara bråkat med mig på det viset som när jag varit gravid! Sen kom fler och fler grejer...
Hur många var det som typ anande att ni var gravida innan ni fick det svart på vitt??
Jag e helt färsk här på FL så undrar hur man svarar någon i tråden? Så att det inte blir privat meddelande slltså för det har jag listat ut!
Tog sista blodprovet idag. Provet skulle vara klart om en timma sa hon som tog provet alltså klockan 11, gick till disken och sa att ingen ringt mig varken iförrgpr eller igår som de lovat, att dom MÅSTE ringa mig idag och berätta hur provet gick!! Hon skrev en lapp och sa att en doktor ringer mig. Dom stängde 13:30 och ingen har ringt mig ang provsvaren än... O nu är det helg.
Var och gjorde VUL idag. Konstaterat missfall :(
Så kommer tyvärr lämna den här tråden..
Men lycka till ni alla och håller tummarna hårt för att det går bra för er <3
Ånej vad frustrerande!!!! Ah vad jobbigt