BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Att vakna 2½ timme innan klockan ska ringa känns ju mindre kul. Var samma sak igår.
Men var tvungen att kissa och äta något för hade en dov illamående som jag ville få bort..
Igår gick jag en liten promenad innan jobbet, satt som knivar i venusberget.
Men första barnet hade jag foglossning från vecka 19, andra var det från vecka 14 och med 3:e hade jag ifrån vecka 9. Dock är det ju 10½ år sedan sist..
Men lite nervös om det ska komma tidigt nu igen.
Någon mer än jag som är äldre här inne? Jag är 38 år i april.
Och någon mer än jag som väntar sitt 4:e barn?
Tog sista blodprovet idag. Provet skulle vara klart om en timma sa hon som tog provet alltså klockan 11, gick till disken och sa att ingen ringt mig varken iförrgpr eller igår som de lovat, att dom MÅSTE ringa mig idag och berätta hur provet gick!! Hon skrev en lapp och sa att en doktor ringer mig. Dom stängde 13:30 och ingen har ringt mig ang provsvaren än... O nu är det helg.
Min minsta blir 11 år i år. Han är inte så liten längre. Det blir ju att börja om. Mina barn är 15 och 13 de andra i år..Oj 5:e vad härligt!Helt normaltJa det är lite för jag var ju 27 år sist när jag fick barn liksom. Nu är man ju mycket äldre. Hur gamla är dina barn?
Jag är idag 4+5 och beräknad till 22/9, men kan bli flyttning. Nej fy var ju sjukskriven och arbetslös sist, men nu jobbar man ju.. Sist ville läkarna sjukskriva mig och sätta mig i rullstol
Ja det är lite för jag var ju 27 år sist när jag fick barn liksom. Nu är man ju mycket äldre. Hur gamla är dina barn?
Jag är idag 4+5 och beräknad till 22/9, men kan bli flyttning. Nej fy var ju sjukskriven och arbetslös sist, men nu jobbar man ju.. Sist ville läkarna sjukskriva mig och sätta mig i rullstol
Var och gjorde VUL idag. Konstaterat missfall :(
Så kommer tyvärr lämna den här tråden..
Men lycka till ni alla och håller tummarna hårt för att det går bra för er <3
Var och gjorde VUL idag. Konstaterat missfall :(
Så kommer tyvärr lämna den här tråden..
Men lycka till ni alla och håller tummarna hårt för att det går bra för er <3
Vad tråkigt, beklagar verkligen.
Åh gumman är så ledsen f din skull! :( Såg fram emot att f följas åt! Men jag kollar ju in i spökpluss-tråden så vi ses säkert där! Själv blev jag ju gravid en gång direkt efter tidigt missfall dvs ca 1 1/2v efter blödningen började som höll på i 6dgr. Andra gången gravid direkt igen med Äl ca 2v+ efter blödningen börjat.
Stor kram o lycka till
Jag anade lite när jag fick svamp... men inte helt säkertDu klickar på citera på det inlägget du vill svara på, finns i högra hörnet bredvid tummarna...
Tack vännen, vi är ledsna här med :(
De är samma här! Vem vet vi kanske dyker upp här igen, nya tag helt enkelt <3 ja vi ses :)
Vi ska försöka här på nytt. Så man kan försöka igen direkt egentligen? Visste jag inte :0