BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Tog sista blodprovet idag. Provet skulle vara klart om en timma sa hon som tog provet alltså klockan 11, gick till disken och sa att ingen ringt mig varken iförrgpr eller igår som de lovat, att dom MÅSTE ringa mig idag och berätta hur provet gick!! Hon skrev en lapp och sa att en doktor ringer mig. Dom stängde 13:30 och ingen har ringt mig ang provsvaren än... O nu är det helg.
Så jäkla störigt! Fast en timme lät lite väl snabbt. Röret ska ju koagulera i 30 minuter och sen centrifugeras i 10 minuter och sen tar analysen säkert 15-20 minuter. Det plus kötid eftersom det troligtvis finns fler prover som ska analyseras. Men hur som... Jävligt illa att inte kunna ringa upp som utlovat. Det tar inte många minuter.
Från att ha varit svullen i flera dagar på rad och nu är det helt borta från ingenstanns. Vart orolig på en gång. Trött på att bli orolig. Men känner också att om vi får missfall då orkar jag nog inte försöka mer. Tre år har det tagit och det har tagit hårt. Någon annan som känner såhär?
Från att ha varit svullen i flera dagar på rad och nu är det helt borta från ingenstanns. Vart orolig på en gång. Trött på att bli orolig. Men känner också att om vi får missfall då orkar jag nog inte försöka mer. Tre år har det tagit och det har tagit hårt. Någon annan som känner såhär?
Finns det nån mer än jag som blir tokig i kaffe? Hade inga problem med kaffe med första och fick cravings med andra så fick liksom lägga band på mig att inte dricka för mycket. Även denna gång mår illa på morgonen och kommer och går under dagen men dricka kaffe är inga problem?? Och är toksugen hela tiden?? Nån mer än jag? Väldigt märkligt har ju bara hört andra som inte kan dricka, eller typ första tecknet på graviditet var när kaffet smakade illa osv...
3:e natten/morgonen som jag vaknar klockan 04. Hehe klarvaken och kan verkligen inte somna om.
Förhoppningsvis blir det lite bättre snart..
3:e natten/morgonen som jag vaknar klockan 04. Hehe klarvaken och kan verkligen inte somna om.
Förhoppningsvis blir det lite bättre snart..