BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Ja nu är det helg! Tog ledigt imorgon pga att jag ska upp och ta de slutgiltiga provet, sambon var tvungen att ta en akutkörning ikväll /inatt, så han är också ledig imorgon.... Tror jag ska ta med honom ut och shoppa inredning haha =D
Detta förbaskade kisseri! Vaknade först 00.30 o nu kl 04.00! Så ska man upp om några timmar...zzznark!!
Att vakna 2½ timme innan klockan ska ringa känns ju mindre kul. Var samma sak igår.
Men var tvungen att kissa och äta något för hade en dov illamående som jag ville få bort..
Igår gick jag en liten promenad innan jobbet, satt som knivar i venusberget.
Men första barnet hade jag foglossning från vecka 19, andra var det från vecka 14 och med 3:e hade jag ifrån vecka 9. Dock är det ju 10½ år sedan sist..
Men lite nervös om det ska komma tidigt nu igen.
Någon mer än jag som är äldre här inne? Jag är 38 år i april.
Och någon mer än jag som väntar sitt 4:e barn?
Att vakna 2½ timme innan klockan ska ringa känns ju mindre kul. Var samma sak igår.
Men var tvungen att kissa och äta något för hade en dov illamående som jag ville få bort..
Men första barnet hade jag foglossning från vecka 19, andra var det från vecka 14 och med 3:e hade jag ifrån vecka 9. Dock är det ju 10½ år sedan sist..
Imorse fick jag byta trosor två gånger när jag gjorde i ordning mig för att det var blött pga riktigt vattniga flytningar eller så är det kiss fast jag inte känt. Är det fel på mig!?
Imorse fick jag byta trosor två gånger när jag gjorde i ordning mig för att det var blött pga riktigt vattniga flytningar eller så är det kiss fast jag inte känt. Är det fel på mig!?
Wow!! Så dom ökar!? Det är ju helt fantastiskt alltså!! :) Hade d varit mf förut så borde ju testen fortsätta va negativa eller iaf inte ökat!? Om d inte va en tvilling som blödde ut? Väldigt mystiskt! Om jag va du skulle jag be om tidigt vul i v 6 eller så för att veta! Håller tummarna! Forsätt uppdatera! :)