BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej alla! Följer er alla här i tråden med spänning! Själv är jag idag i v 7+2 och tycker inte jag känner så mycket fortfarande. Lite ömma bröst och uppblåst mage men thats it! Hur känner ni andra som är i liknande vecka? Tycker jag borde känna något i magen men tycker molvärken försvunnit sedan några dagar!
Hallå allihop!
Idag gick jag in i vecka 6 (5+0). Och jag känner i stort sätt ingenting? Man blir ju lite orolig att man kanske borde känna lite illamående eller så. Men nope!
Ömma bröst och lite lätt molvärk emellanåt. Hur mår ni andra i ungefär samma vecka? :)
Jag var sådär dödstrött förra graviditeten. Kom inte på någon annan lösning än att ta powernaps på jobbet. Och vi har inget vilrum. När slog tröttheten till för dig? Jag märker att jag är tröttare, men ännu inte lika utslagen som sist. Men så är jag ju bara i v 6, det kanske kommer... illamåendet kom i förrgår och idag börjar foglossningen göra sig påmind. Redan?! Men vi har ju försökt bli gravid så länge, att jag gladeligen ställer upp på allt.
Hade en blodblandad flytning i tisdags, inget färskt blod och har inte sett något sedan dess (men tror att mina flytningar har varit aningens ivory-färgade snarare än vita) och oron är ständig att något är fel. Jag har fortfarande illamående och växtvärk och brösten ömmar. Funderar starkt på att boka in en privat vul, men är orolig för att man inte kan se något hjärta för att det är för tidigt? Är i vecka 6 (5+5), så borde ju ha börjat slå om allt är som det ska
Är det någon mer än jag som är sååå svullen!!! Ser ut som att jag är jättegravid. Vet inte hur jag ska klä mig på jobbet för att dölja mina svulna tarmar
Är det någon mer än jag som är sååå svullen!!! Ser ut som att jag är jättegravid. Vet inte hur jag ska klä mig på jobbet för att dölja mina svulna tarmar
Hej alla! Följer er alla här i tråden med spänning! Själv är jag idag i v 7+2 och tycker inte jag känner så mycket fortfarande. Lite ömma bröst och uppblåst mage men thats it! Hur känner ni andra som är i liknande vecka? Tycker jag borde känna något i magen men tycker molvärken försvunnit sedan några dagar!
Dem kunde inte se hjärtslag på mig heller i v6. Oklart vilken dag, men jag fick ny tid på tisdag och borde då vara i v 8.