BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Följt den här tråden några dagar, spännande! Jag plussade imorse svagt på BIM -3, efter försökt i sex månader.
Har en prematur son född 2015. 33 år och bor i Stockholm.
Jag går gärna med i den hemliga Facebook gruppen lite senare. Inte berättat för min man än! Bf 27/9
Det är inte så säkert tyvärr. Jag trodde jag hade ofostrig då dom i fredags inte ens såg ett foster i v 7(6+5).
5dgr senare igår v8(7+3) sågs foster på 13mm med slående hjärta
Tack så jättemycket! Håller tummarna för dig också <3
Ja faktiskt! Började i Lördags med att jag var otrooligt törstig, sa till och med till min sambo att jag trodde jag höll på få diabetes eller något för det kändes inte bra! Törsten har dock lugnat sig och nu känner jag ömma bröstvårtor och molvärk i mage och rygg! Även lite illamående men hoppas det håller sig borta!!
Ja juste! Sen har jag lite huvudvärk också och känner mig allmänt lite halvkrasslig! Men går rätt så bra när man vet orsaken
Åh grattis beso, vad skönt att höra att allt såg bra ut i dag :)
Håller mig fortfarande lite i bakgrunden här, får se om jag får vara kvar eller ej :)
Det är inte så säkert tyvärr. Jag trodde jag hade ofostrig då dom i fredags inte ens såg ett foster i v 7(6+5).
5dgr senare igår v8(7+3) sågs foster på 13mm med slående hjärta
Heeej! :) Tack! Ja d e helt ofattbart nästan! :)
Nu håller vi tummarna starkt för dig! Hur går d f dig?
Jobbigt när dom inte ser men d e rätt vanligt märker man när man googlar runt iaf! Håller tummarna! Inte många dgr kvar! :)
Jag också! Jag får knappt igen mina arbetsbyxor! Jag arbetar i ett mansdominerat yrke så kläderna är därmed anpassat till dom, så mina stl s i tröjor är än så länge rätt pösiga! Värre är hur jag ska göra med brallorna....
Imorse drog jag pallar på 600 resp 800 kg... Höll på att svimma, normalt får jag bara ta i för att få på dom på bilen .. Men imorse kunde jag knappt rubba dom?! Andfådd och hjärtklappning haha. Minsta överansträngning så höll jag på att spy, har morgonillamående.... Tror inte att mitt yrke är ett dugg bra när man är gravid haha. Och liftdosan gick sönder så jag har klättrat upp på flaket ca 20 ggr idag och småhoppat ner