BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Jag vet att det naturligvis inte är en garanti, och har nog inte tid förrän tidigast i nästa vecka, då har jag också gått in i vecka 7. Tänker att alla extra dagar ökar chansen att se något, och naturligtvis att man har tur med vilken barnmorska och hur vana de är vid att göra ultraljud / hur stressiga de är.
Är glad att du fick positiva nyheter vid det andra ultraljudet! <3
Tack :)
Jag vet inte, testen ökar och nu syns de även på andra sorters test, så något händer ju, hoppas på att de ökar mer Snart, annars får jag väll kolla upp allt :-/
Det jobbet låter kul..men galet jobbigt när man e gravid..! :/
Jag trivs med mitt jobb i vanliga fall, men imorse ville jag inget hellre än hem och lägga mig på soffan. Mådde sååå illa och var trött, och då hade dagen bara börjat =(
Jag är ute ur leken denna månad. Mensen kom ikväll... Men är inte ledsen för det, var ju sååå tidigt som jag märkte det, så det var ju inte så ?verkligt? eller vad man ska säga.
Hoppas på bättre lycka nästa månad och att jag då får halka in i en oktoberteåd i stället.
Lycka till och må så gott alla ni!!!
Ska tänka på er i september sen! ;)
<3
Jag trivs med mitt jobb i vanliga fall, men imorse ville jag inget hellre än hem och lägga mig på soffan. Mådde sååå illa och var trött, och då hade dagen bara börjat =(
Jag är ute ur leken denna månad. Mensen kom ikväll... Men är inte ledsen för det, var ju sååå tidigt som jag märkte det, så det var ju inte så ?verkligt? eller vad man ska säga.
Hoppas på bättre lycka nästa månad och att jag då får halka in i en oktoberteåd i stället.
Lycka till och må så gott alla ni!!!
Ska tänka på er i september sen! ;)
<3
Beklagar så mkt! Jag har fått många tidiga mf o vet hur ledsen man blir! :( Men...tycker ändå du ska kolla sen så d inte var genombrottsblödning bara..sånt händer oxå ibland..! Kan säga att jag blivit gravid igen ca 1 1/2-2v efter mina tidiga mf..! Kram o lycka till!
Även fast mitt jobb inte är fysiskt så känner jag likadant. Jag jobbade till 21:30 ikväll och har mått så illa och nästan somnat då jag stått stilla 20 sekunder för att vänta på något. Jag har varit nära på att säga hur illa jag mår också, men det vill jag inte. Folk är livrädda för magsjuka och de tänker bara magsjuka eller graviditet om man säger att man mår illa.
Har du fått något värde från första hCG-testet eller väntar de tills de fått svar på morgondagens provtagning? Jag läste att du fick ett väldigt starkt urintest och sen mår du ju illa så..det booorde ju vara lugnt :)
Jag förstår dig verkligen! Du e duktig som kämpar På! Men kanske behöver du vila ett tag..? Nu e d ju helg iaf! Hoppas du kan ta d lugnt då o få bli lite ompysslad! :)