• Anonym (Tssss)

Vad är WT för er?

Vad tycker ni är white trash?

För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.

• Svar på tråden Vad är WT för er?
  • Rock on

[quote=78395446][quote-nick]Anonym (.) skrev 2018-01-23 17:02:16 följande:[/quote-nick

Har svårt att acceptera "nymodigheter" som homosexualitet, vegetarianer eller att man inte längre får säga n***rboll.[/quote]

Men att vara homosexuell + vegetarian är väl inga nymodigheter?!

Jag fyller 48 i år och jag är vegetarian, har varit det sedan jag var 15.

• smulpaj01
    Anonym (Jambalaya) skrev 2018-01-23 17:01:15 följande:

Ett ovårdat språk (mycket svordomar).

Att röka eller snusa.

När "familjen" består av typ tre barn med fyra olika pappor. Flört

Att skriva på Facebook att du gått i "livets hårda skola" om du är under 50 år.

Oj... Hur lyckas man få 3 barn med 4 pappor?

Unga kedjerökande föräldrar med som skaffar unge på unge för att slippa jobba.
  • Rock on
    Anonym (Va) skrev 2018-01-23 16:50:15 följande:

Rökare och föräldrar till flera barn med npf-diagnoser.

Sonen har 2 NPF -diagnoser ( = ADHD & Tourette ) - varken jag eller maken är WT!
  • Anonym (.)
    Rock on skrev 2018-01-23 17:20:53 följande:

[quote=78395446][quote-nick]Anonym (.) skrev 2018-01-23 17:02:16 följande:[/quote-nick

Har svårt att acceptera "nymodigheter" som homosexualitet, vegetarianer eller att man inte längre får säga n***rboll.

Men att vara homosexuell + vegetarian är väl inga nymodigheter?!

Jag fyller 48 i år och jag är vegetarian, har varit det sedan jag var 15.[/quote]

Därav citationstecken... Homosexualitet är väl inte heller någon nymodighet. Jag menar att dessa personer fortfarande är intoleranta mot det de ser som avvikande livsstilar.
  • Anonym (.......)

Människor med många barn, väggord, barnen har konstiga namn. De tror gärna både på gud, rymdvarelser och att någon random person på familjeliv ska kunna ?se? vart barnet tappat sin nalle någonstans.

• viseversa
    Rock on skrev 2018-01-23 17:22:32 följande:
    Sonen har 2 NPF -diagnoser ( = ADHD & Tourette ) - varken jag eller maken är WT!
    Exakt det jag menade. Har ju inte ett skit med WT at göra.
  • Anonym (Va)
    viseversa skrev 2018-01-23 16:54:08 följande:

Rökare visst men diagnoser kan man knappast hjälpa ellerhur? Tror du det är något man kan beställa eller??

Många gånger handlar npf-diagnoser om dålig uppfostran. Så det hänger på föräldrarna.

Många gånger vet inte WT att de är WT, det är liksom ett kännetecken.
  • Anonym (nd)
    Anonym (Va) skrev 2018-01-23 17:45:56 följande:
    Många gånger handlar npf-diagnoser om dålig uppfostran. Så det hänger på föräldrarna.

Exakt!
  • viseversa

Att inte ha koll på vad npf diagnoser handlar om är enligt mig Wt. Du snackar bara en massa skit. 
  • Anonym (LOL)

Att öppet visa sin okunskap är WT!
Svar på tråden Vad är WT för er?