Vad är WT för er?
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
[quote=78395446][quote-nick]Anonym (.) skrev 2018-01-23 17:02:16 följande:[/quote-nick
Har svårt att acceptera "nymodigheter" som homosexualitet, vegetarianer eller att man inte längre får säga n***rboll.[/quote]
Men att vara homosexuell + vegetarian är väl inga nymodigheter?!
Jag fyller 48 i år och jag är vegetarian, har varit det sedan jag var 15.
Ett ovårdat språk (mycket svordomar).
Att röka eller snusa.
När "familjen" består av typ tre barn med fyra olika pappor.
Att skriva på Facebook att du gått i "livets hårda skola" om du är under 50 år.
Rökare och föräldrar till flera barn med npf-diagnoser.
[quote=78395446][quote-nick]Anonym (.) skrev 2018-01-23 17:02:16 följande:[/quote-nick
Har svårt att acceptera "nymodigheter" som homosexualitet, vegetarianer eller att man inte längre får säga n***rboll.
Människor med många barn, väggord, barnen har konstiga namn. De tror gärna både på gud, rymdvarelser och att någon random person på familjeliv ska kunna ?se? vart barnet tappat sin nalle någonstans.
Rökare visst men diagnoser kan man knappast hjälpa ellerhur? Tror du det är något man kan beställa eller??
Sonen har 2 NPF -diagnoser ( = ADHD & Tourette ) - varken jag eller maken är WT!
Sonen har 2 NPF -diagnoser ( = ADHD & Tourette ) - varken jag eller maken är WT!