Vad är WT för er?
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
Jag är vad de flesta skulle kalla WT, inklusive jag själv. 35 år ung, ett barn på 17. För att vara riktigt WT borde jag ha fler, men jag tyckte att har man fått ett som 18åring så räcker det ändå. Att vara tidig kompenserar det låga antalet.
Handlar kläder på Gekås Ullared, röstar SD, sitter i kassan på matvarubutik, har en svanktatuering och ett par till tatueringar. Äter helst mat från närmsta korvkiosk, dricker helst red bull och har givetvis silikonbröst.
Är inte fet, fast det bara för att jag tränar varenda dag inte för att jag sköter kosten alls. Har inga skulder men har inga sparade pengar heller (eller lite har jag men det är till min dotters körkort, inte sparat som en buffert eller något annat vuxet).
Inte så trevligt o använda de uttrycket ... har man inget snällt o säja kan man hålla tyst enligt mej
Är kronprinssesan Victoria WT? Hon hade brudöverlämning på sitt bröllop.
Detta har ingenting med WT att göra, detta är en historisk tradition och hur korkad den än må vara så har det inget med WT att göra.
Jag misstänker att det var diskuterat och pratat igenom innan, det är inte alltid lätt att vara född kronprinsessa.
Folk som lever på bidrag fast de inte behöver, de som skaffar 10 ungar utan att uppfostra dem, de som utnyttjar för egen vinning, klär sig vulgärt och är över 25år, de som står i lekparken och röker med mobilen fastklistrad i örat utan att ens ägna ett öga åt sina barn, de som har fyllefester hemma när barnen är med, de som tror sig ha rätt att klanka på andra men inte följa sina egna regler, de som köper snus/cigg till sina omyndiga barn och säger ?ja nu är det ju ändå försent, min 14 åring är beroende?, de som drar på sig taights och för litet linne trots att de väger 20kg för mycket, de som verkligen skriker ut vad de vill ha sagt så verkligen alla ska höra när de är på Ica, ett fik osv, de som inte duschar eller kammar sina barn, de som struntar i om ungarna har löss/mask/skabb. Min lista kan göras lång.
Man kan vara fattig, bo i ett välstädat ruckel men ändå inte vara WT samtidigt som någon med pengar kan vara WT i mina ögon. Handlingarna väger tyngre än inkomsten!
Detta har ingenting med WT att göra, detta är en historisk tradition och hur korkad den än må vara så har det inget med WT att göra.
Jag misstänker att det var diskuterat och pratat igenom innan, det är inte alltid lätt att vara född kronprinsessa.
Storrökande, söndertatuerad hen som i alla lägen klär sig i myskläder och som går omkring med så mycket piercingar att det får en att tro att denne svalt en spikpistol.
Det är ju bara ett ord egentligen. Kanske "Vit underklass" är lite trevligare? Men jag tycker WT är en stil, och jag gillar det mesta med stilen. Jag gillar saker som är "tacky" och "WT". Det finns ju flera diskussioner på olika forum om vad som utmärker något som är WT och jag gillar ju nästan allt av det där som kallas WT, och då får jag väl finna mig i att vara WT då :)