Vad är WT för er?
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
Är du en falukorvsätande fattiglapp som pryder väggarna med citat som du inte ens är i närheten av att leva utefter?
Haha det skulle jag inte påstå.
Bra! Fick lite av de vibbarna först. ;)
Så behöver det inte alls vara. När jag anser att någon är wt är det ofta någon jag känner stor sympati för. De har så ofta fått väldigt lite i livet.
Lite generellt är det så att vad man fått med sig hemifrån, utefter det lever man sitt liv som vuxen.
Ett barn som växer upp med en ensamstående mamma som röker, har sjukbidrag som bas för försörjning, tycker att man kan göra fynd på loppis, ber grannen köpa med en så genomfejkad MichaelKors-väska från Turkiet för 60 kr, så kan man nästan utgå ifrån att hennes horungar kommer leva ett liknande liv som vuxna.
WT spyr ur sig WT-barn, så är det. Inte sällan har de tre eller fyra pappor till sina avkommor.
Jag kallar(inte riktat till dem dock) alkoholister/kriminella/annat mindre "önskvärt" för vad det är också. För att kategorisera. Det betyder dock inte att jag någonsin skulle kalla en person för wt.
Folk som dömer såna som de inte känner bara utgående ifrån att de valt ett ovanligare livsstilsval. Folk som startar gnälltrådar på FL för att de är för fega för att ta tag i sitt liv.
99 familjer av 100 med en sammanlagd disponibel inkomst under 60tkr/mån brukar falla under WT snedstreck LowLife's. De är ofta onödigt slöseri med syre, men de måste få existera vidare. De fungerar bra som avskräckande exempel.