Vad är WT för er?
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
Vad tycker ni är white trash?
För mig är det bara att kolla på ett avsnitt ur familjen annorlunda så ser jag det där.
Att ens använda det uttrycket och att prata om vad som definierar underklass. Att anstränga sig för att inte bli sedd som det. Att medvetet och desperat skaffa statussymboler och högljutt visa förakt för och prata nedlåtande mot allt man förknippar som underklass.
Kan du tänka dig prins Harry och Kate Middletons bete sig så? Nej, exakt.
Tatueringar, rökare, leopardtights, ger barnen socker till vardags utan att ens reflektera över det, äter halvfabrikat, bjuder på flintastek till finmiddagen, ingen bildning, ofta överviktiga...
Min uppfattning av hur folk använder begreppet är i betydelsen "personer som jag anser vara sämre än mig själv. Mindre smarta, belevade och med sämre moral". Ett begrepp som används för att särskilja sig själv från de man anser lite "sämre" helt enkelt. Så upplever jag att begreppet används. Och att det därför betyder lite olika i detalj beroende på vem personen som använder begreppet är.
För mig är WT bleka och oftast feta, men förekommer även smala ibland. Kan inte bete sig i sociala sammanhang utan ska skapa drama och tjafs överallt. Inte heller så intellektuellt begåvade, så att säga.
WT-kvinnorna har svart hår eller blekt håret två gånger, så det är svinto, pissgult och uppslängt i en slarvig tofs. Har gärna piercing i mitten av underläppen, röker vid barnvagnen och sina fyra ytterligare barn (som inte har någon som helst uppfostran såklart) och går till affärer iklädd gråa, hänginga mjukisbyxor. Gärna arbetssökande också. Det syns att de TYCKER att de är vrålsnygga eftersom de trycker upp sina feta bleka pattar i ett urringat linne.
WT-männen är antingen väldigt feta, jobbar som lastbilschaufförer, bär keps, har en rinnandes lössnusprilla under läppen och låter stjärtskåran visas tydligt. Eller så är de pinnsmala utan några muskler som helst, också gärna piercing i ögonbrynet och/eller mitten av underläppen, keps som står rakt upp och så röker de. Är gärna tillsammans med en fet brud också. Älskar bilar och fordon av alla dess slag. Volvo-raggare helt enkelt!
Har säkert missat något, men ni kanske får en bild i huvudet av hur de ser ut, enligt mig, ändå!
99 familjer av 100 med en sammanlagd disponibel inkomst under 60tkr/mån brukar falla under WT snedstreck LowLife's. De är ofta onödigt slöseri med syre, men de måste få existera vidare. De fungerar bra som avskräckande exempel.
99 familjer av 100 med en sammanlagd disponibel inkomst under 60tkr/mån brukar falla under WT snedstreck LowLife's. De är ofta onödigt slöseri med syre, men de måste få existera vidare. De fungerar bra som avskräckande exempel.
Väggorden sitter ofta även på kroppen.
Idiot.