BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Hej!
kul att denna tråden finns! Ibland känner man sig jävligt ensam & inte vill tjata hål i folks huvud för det är inte alltid så kul för icke gravida att lyssna på en gravid-hjärna ????
Såg att nån skrivit att man kunnat höra hjärtljud tidigt om man köper en sådan grej (tappade ordet!) som man kan använda själv hemma? Jag är i vecka 11, 10+2 ????
Usch. Idag har jag fått lite ljusrosa flytningar. Inte haft det i tidigare graviditeter så nu är jag orolig! Är i 10+5 idag och såg ett hjärta som slog i 7+0... Hoppas och ber att det inte händer något mer!
KUB idag. Sååå nervöst, och spännande. Vaknat flera gånger och kollat klockan
Hoppas hoppas på att se en liten pigg krabat där inne! Så rädd att något ska vara fel, mer rädd denna gång än med sonen men det beror nog på missfallet som vi råkade ur för i vecka 10 i höstas...
KUB idag. Sååå nervöst, och spännande. Vaknat flera gånger och kollat klockan
Hoppas hoppas på att se en liten pigg krabat där inne! Så rädd att något ska vara fel, mer rädd denna gång än med sonen men det beror nog på missfallet som vi råkade ur för i vecka 10 i höstas...
Usch. Idag har jag fått lite ljusrosa flytningar. Inte haft det i tidigare graviditeter så nu är jag orolig! Är i 10+5 idag och såg ett hjärta som slog i 7+0... Hoppas och ber att det inte händer något mer!
Önskar er ett stort lycka till!! :D
Tack
Allt såg bra ut och det var en pigg liten krabat vi fick se. Det känns verkligen mer på riktigt när man fått se att det faktiskt är en liten där inne <3
Jag blödde förra veckan & förstår precis din oro! Fick höra att det är jättevanligt men gick ändå & bokade ett privat vul, (är i v 11+3) bebis var riktigt pigg & hjärtat slog precis som det skulle, h*n hade även vuxit bra mycket sen senast vi fick se h*n så nu känner jag mig mycket lugnare & kan glädjas åt att bli mamma i oktober!
Om det känns bättre för dig, be om ett ultraljud & får du inget boka på gynekologen! Det är verkligen värt det <3
Tack
Allt såg bra ut och det var en pigg liten krabat vi fick se. Det känns verkligen mer på riktigt när man fått se att det faktiskt är en liten där inne <3
Hej! ???? Vad kul att vi ska ha bf i oktober ?? idgaär jagvecka 10+5
Jag såg bebis v8+4 och hjärtat tickade så fint.
Symptomen kommer och går (ej växtvärk och ömma bröst de är ihållande)
Har KUB om exakt 2 veckor 11/4 . Hoppas verkligen allt ser bra ut!
Va även hos sjukgymnast för gravida idag. Hon rekomenderar mig att
Sjukskriva mig så fort det är möjligt. Har ett mycket krävande jobb inom personlig assistent
Och använder min rygg för alldeles för tunga arbeten. Hur är det för er, känner ni avnågot i ryggen redan? Jag är tydligen över rörlig också..