• Adalgisa

BF oktober 2018

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

• Svar på tråden BF oktober 2018
  • Wicked977

Hej!

Enligt mina egna beräkningar är BF 1 november.. Men kan ju flyttas på UL den 24 april.. är i vecka 10 och tänkte att det kanske är bra att vara med i både oktober och november gruppen för man vet ju aldrig när lillen kommer. Hur kommer jag med i fb gruppen?

• MammaTillTvå90

Är det bara jag som är kvar här? :P

Idag är det iallafall Kub. Har legat vaken halva natten. Kl 08.00 smäller Det! Skräckblandad förtjusning..

• paam
    MammaTillTvå90 skrev 2018-04-04 06:09:14 följande:

Idag är det iallafall Kub. Har legat vaken halva natten. Kl 08.00 smäller Det! Skräckblandad förtjusning..

Jag är också kvar! Har också KUB idag, 13:45 & håller tummar & tår att allt ser bra ut för oss båda :D
  • Jennie1987

Jag har också KUB idag, klockan 9.

Är så nervös så jag mår illa! Jag är mest orolig över att få veta att mitt foster dött! Såna hemska tankar.. . Men kan inte rå för dom här tankarna.

Hoppas att det går bra för oss alla idag!

Håller tummarna!

• MammaTillTvå90
    paam skrev 2018-04-04 07:13:30 följande:

Jag är också kvar! Har också KUB idag, 13:45 & håller tummar & tår att allt ser bra ut för oss båda :D

Jag också! :) lycka till!!
  • MammaTillTvå90
    Jennie1987 skrev 2018-04-04 07:28:26 följande:

Är så nervös så jag mår illa! Jag är mest orolig över att få veta att mitt foster dött! Såna hemska tankar.. . Men kan inte rå för dom här tankarna.

Håller tummarna!

Haha samma här!! Helt sjukt. Sitter i väntrummet nu :O

Lycka till! Det kommer att gå bra!
  • Migas
    MammaTillTvå90 skrev 2018-04-04 06:09:14 följande:

MammaTillTvå90 skrev 2018-04-04 08:34:12 följande:

Alltså, LYCKA! Vi fick resultatet 1:20 000! Såg den lill* smaka på sin hand. Jag vill gråta av LYCKA!!

Nä, jag är också kvar. Jag får dock vänta till måndag eftermiddag för att få göra KUB.

Vad härligt att det såg bra ut och ni såg mini röra på sig.
    paam skrev 2018-04-04 07:13:30 följande:

Lycka till på KUB!
    Jennie1987 skrev 2018-04-04 07:28:26 följande:

Håller tummarna!

Lycka till på KUB! Jag är också nervös inför KUB, för tänk om det visar något allvarligt fel eller att den har dött för flera veckor sen och kroppen inte fattat det än. Känns lite jobbigt, men samtidigt vet jag det hellre nu än senare i graviditeten.
  • Blixt3

Då har vi också gjort KUB:) 1:5599 fick vi. Så det såg bra ut! Är så glad att bebisen levde! Den var så fin <3

• Migas
    Blixt3 skrev 2018-04-04 10:21:58 följande:

Då har vi också gjort KUB:) 1:5599 fick vi. Så det såg bra ut! Är så glad att bebisen levde! Den var så fin <3

Vad skönt att ni fick ett bra resultat och att ni fick se en sprattlande bebis därinne.
Svar på tråden BF oktober 2018