• Adalgisa

BF oktober 2018

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

• Svar på tråden BF oktober 2018
  • Myrsine
    MammaTillTvå90 skrev 2018-04-05 15:48:58 följande:

Men vad lustigt! Kul att vi har samma BF, än så länge. Får se om man blir flyttad på rul.. Det har vi fått tid för den 17maj. Räknar dagar nu! :P finns ju inte mycket som slår känslan man känner när man ser den lill* där inne. Ska ni kolla kön? :)

Vi har också rul 17 maj :) Beräknad 4 okt
  • paam
    Myrsine skrev 2018-04-05 18:28:17 följande:

Vi har också rul 17 maj :) Beräknad 4 okt

Har också rul 17 maj! Haha vad roligt :)
  • Myrsine

Hahaha, det datumet kommer man definitivt komma ihåg :)

Jag skulle helst vilja ha rul tidigare. Är så nyfiken på om det är en tjej eller kille. Helst ska man ju inte göra fler ultraljud än nödvändigt men jag funderar ändå på om man skulle göra ett privat innan, då jag antar att man nog inte kan försöka få rul tidigarelagt.

• MrsMHA

Haha jag har också rul 17 maj :) Har ni berättat på era jobb att ni är gravida än?

• Myrsine
    MrsMHA skrev 2018-04-05 22:30:22 följande:

Haha jag har också rul 17 maj :) Har ni berättat på era jobb att ni är gravida än?

Hehe, oj, så många 17 maj :)

Ja, jag berättade för min närmaste chef för några veckor sedan. Mkt för att det kändes bra med en stand-in ifall-ifall pga vissa åtaganden.

Min mage syns dessutom en del sedan en två veckor såvida jag inte har rätt stora blusar. Och särskilt sedan senaste veckan. Går knappt att dölja.
  • MammaTillTvå90
    MrsMHA skrev 2018-04-05 22:30:22 följande:

Jag fick berätta ganska tidigt då mina kollegor såg på mig redan i v10 att jag var gravid.. kan inte riktigt dölja magen längre :,D
  • familjenl

Jag är också kvar!

Har kub idag och börjar bli nervös!! Vill bara se att den lever. Haft rosa flytningar vid två tillfällen förra veckan så det känns lite läskigt.

Om allt ser bra ut idag så vill jag gå med i en facebookgrupp. Visst stängde den andra? Ska vi skapa en ny i helgen för oss som är kvar? :)

• paam

Jag berättade på jobbet för 2-3 veckor sedan för att de hade börjat pratats om jag var gravid eller inte. Då jag redan hade börjat få mage, nu går magen inte alls att dölja så vi gick även ut med det offentligt på sociala medier osv i onsdags efter Kub :)

Känns skönt att alla vet faktiskt! Känns mycket mer på riktigt nu :)

• emmaisson
    MammaTillTvå90 skrev 2018-04-05 15:48:58 följande:

Men vad lustigt! Kul att vi har samma BF, än så länge. Får se om man blir flyttad på rul.. Det har vi fått tid för den 17maj. Räknar dagar nu! :P finns ju inte mycket som slår känslan man känner när man ser den lill* där inne. Ska ni kolla kön? :)

Haha ja väldigt lustigt!

Har rul den 16 maj! Längtar ihjäl mig. Tänkte att KUBet skulle få mig att chilla ner lite , men nej :?D

Vi vet inte. Vi ändrar oss varje dag jag och sambon. Ena dagen vill vi inte och andra känns det inte som att vi skulle kunna hålla oss. Tror det kommer sluta med att vi tar reda på det. Dock vill ingen av våra föräldrar veta, så då kanske det är bättre om vi också håller oss, så slipper vi försäga oss :?D

Ni då? :D
Svar på tråden BF oktober 2018