• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • ElsaCross

Hej jag hoppar in lite här... Ska på utredning för endometrios i veckan men haft så anorlunda symptom den här månaden, mindre ont och illamående som jag sluppit tidigare. Annars skulle ja säga att jag mår som en gravid varje månad och tagit hundra negativa testa bara för man inbillar sig saker... planerar inte en graviditet men tror ändå alltid jag är det pga ?ensometriosen?...

Idag (Bim -1) tog ja RFSU inte testa tidigt test och fick det häe svaret. Har ingen erfarenhet av det testet, vad tror ni? Det ser ju mäkta positivt ut men hört RFSU kan luras? Strecket kom efter 5 sekunder...

• Joozzaan
    ElsaCross skrev 2018-03-13 16:27:10 följande:

Hej jag hoppar in lite här... Ska på utredning för endometrios i veckan men haft så anorlunda symptom den här månaden, mindre ont och illamående som jag sluppit tidigare. Annars skulle ja säga att jag mår som en gravid varje månad och tagit hundra negativa testa bara för man inbillar sig saker... planerar inte en graviditet men tror ändå alltid jag är det pga ?ensometriosen?...

Idag (Bim -1) tog ja RFSU inte testa tidigt test och fick det häe svaret. Har ingen erfarenhet av det testet, vad tror ni? Det ser ju mäkta positivt ut men hört RFSU kan luras? Strecket kom efter 5 sekunder...

Skulle absolut säga positivt!
  • ElsaCross
    Hepphopp skrev 2018-03-13 06:49:36 följande:

Någon som haft väldigt likt mensvärk men ändå fått +?

Molande värk har jag haft men nu är det mer likt mensvärk.. bim-1.. tror inte på detta, det gör mig så ledsen. :(

Jag tror jag precis plussade.... Och min vanliga mensvärk är en otrolig smärtsam period med lnivande känsla, värk i ryggen och otroligt ont helt enkelt... Men den här månaden har jag istället haft svagt molande som kommit och gått i korta perioder, ibland något stick/hugg men inget jag tänker på som brukar ligga fosterställning av smärta.

Denna sköna molande mensvärk var anledningen till att ja testade mig, fick 2 streck men är fortfarande så osäker.
  • ElsaCross
    Joozzaan skrev 2018-03-13 16:31:37 följande:

Skulle absolut säga positivt!

Vad nervös jag blev nu och illamåendet blev bara värre *haha*... Står man ska testa på beräknad mens och den är i morgon, känns sjukt att det blev så tydligt ändå... Utan morgonurin med!

Tack för ditt svar :)
  • hej bilförlossning
    Systeryster33 skrev 2018-03-13 06:55:29 följande:

[quote=78545503][quote-nick]hej bilförlossning skrev 2018-03-12 20:34:18 följande:[/quote-nick]

:( tråkigt att höra. Jag får såna rosa för-spottningar ibland inför mens. Har suttit på toa och hoppats och förtvivlat m toapapperet så många gånger, jag vet hur det känns. Heja dig!

Tack fina du för de peppande orden<3

Jag valde att lägga in det som mens i nc idag, men det är fortfarande väldigt sparsamt! Jag får väl vänta och se bara helt enkelt! Har du försökt länge?

Hoppas verkligen att det kan va nåt annat än mens! Jo vi har försökt i två år drygt, är nu mitt i första IVF-försöket ("ruvar" nu, ska testa mig 25e). Vidrig väntan! :) Och svårt att skaka av sig känslan av misslyckande, även om jag VET att det inte är självklart att man kan få barn. Men skam den som ger sig!
  • Esme08

Hepphopp:

Jag hoppas verkligen dt är ett + för dig o att om du testar imorgon så är dt mkt starkare!!

Ja nä dt här är ju bara jäkla jobbigt måste jag säga!!

• Lisa81molander

Snälla nån som vet

Äl+3,, hade enorm äl och massor av sex i över en vecka så den biten bör vara säkrad.

Har haft hög fertilitet 6 dagar innan max uppkom, had enigts knepiga stickningar igår där nere, Har en enorm molvärk , har även vart hård i magen hela dan och kissar väldigt ofta..sinnessjukt trött ..

Har ätit letrozol dubbel kur för första gången denna cykel för extra boost?

Är detta ett symptom som kan ha med letrozolen att göra el vad säger ni?

• Sladdonge

Hej allihop!

Jag har läst i denna tråden sedan trådstart och tänkte det var dags att presentera mig. Jag är 32 år, har två döttrar i åldrarna 8 och 7 år. Vi har 2 missfall i bagaget, ett ma och ett i vecka 6. Längtan efter ett tredje barn är stor och nu hade jag äl den 6/3 och har bim den 22/3.

Jag har inte riktigt hållit koll på hur långt innan bim jag brukar få ömma bröst och molvärk men den här gången har jag skrivit in det i min app och jag fick ömma bröst och molvärk redan 5 dagar efter äl, Sen är frågan om det är pms symtom eller något annat roligt.. Skrattande Vet att jag hade äl den 6/3 då jag hade en fast gubbe i cb.

ElsaCross skrev 2018-03-13 16:27:10 följande:

Jag tycker definitivt att det ser positivt ut! Jag skulle våga mig på att säga grattis till dig. Spökplus om det nu finns på rfsu, är väl inte så pass starka?? Nä det ser verkligen positivt ut! Flört
  • ElsaCross

Tack till alla som svarade, jag sprang direkt och köp ett digitalt som visade gravid 2-3 så allt stämde! Skräckblandad förtjusning just nu och livrädd för ett missfall igen... känns anorlunda den här gången dock!

Svar på tråden BIM MARS 2018