BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej jag hoppar in lite här... Ska på utredning för endometrios i veckan men haft så anorlunda symptom den här månaden, mindre ont och illamående som jag sluppit tidigare. Annars skulle ja säga att jag mår som en gravid varje månad och tagit hundra negativa testa bara för man inbillar sig saker... planerar inte en graviditet men tror ändå alltid jag är det pga ?ensometriosen?...
Idag (Bim -1) tog ja RFSU inte testa tidigt test och fick det häe svaret. Har ingen erfarenhet av det testet, vad tror ni? Det ser ju mäkta positivt ut men hört RFSU kan luras? Strecket kom efter 5 sekunder...

Hej jag hoppar in lite här... Ska på utredning för endometrios i veckan men haft så anorlunda symptom den här månaden, mindre ont och illamående som jag sluppit tidigare. Annars skulle ja säga att jag mår som en gravid varje månad och tagit hundra negativa testa bara för man inbillar sig saker... planerar inte en graviditet men tror ändå alltid jag är det pga ?ensometriosen?...
Idag (Bim -1) tog ja RFSU inte testa tidigt test och fick det häe svaret. Har ingen erfarenhet av det testet, vad tror ni? Det ser ju mäkta positivt ut men hört RFSU kan luras? Strecket kom efter 5 sekunder...
Någon som haft väldigt likt mensvärk men ändå fått +?
Molande värk har jag haft men nu är det mer likt mensvärk.. bim-1.. tror inte på detta, det gör mig så ledsen. :(
Skulle absolut säga positivt!
[quote=78545503][quote-nick]hej bilförlossning skrev 2018-03-12 20:34:18 följande:[/quote-nick]
:( tråkigt att höra. Jag får såna rosa för-spottningar ibland inför mens. Har suttit på toa och hoppats och förtvivlat m toapapperet så många gånger, jag vet hur det känns. Heja dig!
Tack fina du för de peppande orden<3
Jag valde att lägga in det som mens i nc idag, men det är fortfarande väldigt sparsamt! Jag får väl vänta och se bara helt enkelt! Har du försökt länge?
Hepphopp:
Jag hoppas verkligen dt är ett + för dig o att om du testar imorgon så är dt mkt starkare!!
Ja nä dt här är ju bara jäkla jobbigt måste jag säga!!
ElsaCross
Stort grattis!!
Snälla nån som vet
Äl+3,, hade enorm äl och massor av sex i över en vecka så den biten bör vara säkrad.
Har haft hög fertilitet 6 dagar innan max uppkom, had enigts knepiga stickningar igår där nere, Har en enorm molvärk , har även vart hård i magen hela dan och kissar väldigt ofta..sinnessjukt trött ..
Har ätit letrozol dubbel kur för första gången denna cykel för extra boost?
Är detta ett symptom som kan ha med letrozolen att göra el vad säger ni?
Hej allihop!
Jag har läst i denna tråden sedan trådstart och tänkte det var dags att presentera mig. Jag är 32 år, har två döttrar i åldrarna 8 och 7 år. Vi har 2 missfall i bagaget, ett ma och ett i vecka 6. Längtan efter ett tredje barn är stor och nu hade jag äl den 6/3 och har bim den 22/3.
Jag har inte riktigt hållit koll på hur långt innan bim jag brukar få ömma bröst och molvärk men den här gången har jag skrivit in det i min app och jag fick ömma bröst och molvärk redan 5 dagar efter äl, Sen är frågan om det är pms symtom eller något annat roligt..
Vet att jag hade äl den 6/3 då jag hade en fast gubbe i cb.
Tack till alla som svarade, jag sprang direkt och köp ett digitalt som visade gravid 2-3 så allt stämde! Skräckblandad förtjusning just nu och livrädd för ett missfall igen... känns anorlunda den här gången dock!