BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Tyvärr kört för min del, mensen kom idag 4 dagar för tidigt. Kanske tidigt missfall, brukar aldrig få mens för tidigt. Har också haft att det drar i äggstockarna och lite mensvärk och det brukar jag inte ha.
Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö :(. Känns så jävla hopplöst! Så trött på att hoppas varje månad och alltid bli besviken... nu blir det en till månad med ångest och stress över att jag blir ännu äldre. Vet inte om jag ska ge upp eller kämpa vidare :(. Vill så gärna ha bebis igen men vet inte om jag orkar mer.
Håller tummarna för er andra!
Hej alla!
Blev ingenting "försök" denna månaden..
Är på cykeldag 20 nu och ingen ÄL i sikte, så jag hoppar vidare till
Apriltråden Hoppas på sen ÄL eller åtminstone mens så att man kan få till ett nytt försök snart. :)
Grattis till alla er som plussat och lycka till ni som väntar på BIM :)
Har samma symtom som du, har dock inte plussat än..
När har du BIM? Och när hade du äl?
Tjejer jag skakar haha.. jag är gravid!!!!
Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första riktiga försöket.. Haha.. Har inte haft PMS denna månaden ( värk i brösten, mensvärk, humörsvängningar osv), inga känningar alls så därav att jag testade. Trodde inte alls att jag var gravid.
Hejhopp!
Efter digert testande med ÄL-tester denna månad så verkar jag äntligen lyckats få positivt ÄL-test och kunnat följa både stegring och minskning
Igår blev det positivt test och idag minskade dom igen. Jag och sambon lyckades få till det i förrgår och igår... Bör vi försöka ligga ikväll igen? Tänkte att jag bör väl ha ÄL idag?
Tempen har ännu inte stigit som den bör efter att ÄL varit...
Vill ju förstås maximera chanserna till att kanske lyckas denna månad!

Hej!
Det var länge sen jag skrev nu!
Jag försökte koppla av och inte tänka på det och rätt va det va så va jag på BIM-1 och plussade idag!! ??
Detta va andra försöket med första barnet och symtom är och har varit:
? Huvudvärk
? Minskad sexlust
? Dålig i magen
? Dålig aptit (inget illamående alls)
? Ett extremt svängande humör med mycket vad jag nyss fick veta, ångestattacker.
? Jätte spänd i tjejmagen
? Började igår blöda massor från tandköttet

Legat o läst i tråden ett tag, bestämde mig nu för att bli medlem :)
Har inte bim förens 31 ???? så vet inte om jag ska vara kvar här eller hoppa över direkt till april. Enligt flo är de ägglossning i helgen o testen är slut. Så får se var detta slutar ;)
Ni som använder appen Flo, när man ska klicka i vilken flytning man har finns en som heter ?fläckig?. Vad menar dom med fläckig?