BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Ser ingen anledning till varför du inte skulle kunna få dom utskrivna, vart i landet bor du?
Åh hoppas !! <3
Har liksom inte fått blodblandade flytningar heller. Brukar få det innan mens men nu är de som vanligt vita.
Så skumt, men ändå negativt på test.
När plussade du? <3
Bor i Jönköping. Ska kolla upp det om jag inte plussar i helgen :)
BIM idag, ingen mens i sikte och negativt gravtest. Vet inte vad jag ska tro, speciellt eftersom mensen brukar komma som en klocka annars.
Tjejer jag skakar haha.. jag är gravid!!!!
Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första riktiga försöket.. Haha.. Har inte haft PMS denna månaden ( värk i brösten, mensvärk, humörsvängningar osv), inga känningar alls så därav att jag testade. Trodde inte alls att jag var gravid. 
Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första riktiga försöket.. Haha.. Har inte haft PMS denna månaden ( värk i brösten, mensvärk, humörsvängningar osv), inga känningar alls så därav att jag testade. Trodde inte alls att jag var gravid.
Grattis YaseminL!!
Här kom mensen så punktligt så nya tag med att testa tempa o äl stickor när den är över..
Hej, har läst er tråd en stund o ansluter mig nu med BIM på lördag 17:e.
Det är första försöket för mig och min man, jag tog ut min kopparpsiral under mensen förra månaden.
Jag har haft som mensvärk sen ägglossningen ungefär, lite mer flytningar och så inbillar jag mig att jag mår illa och känner dofter starkare, men det är säkert hjärnan som spelar mig ett spratt
Tog clearblue tidig test i tisdag morgon som var negativt, men det var ju väldigt tidigt också.
När ska jag testa igen? På BIM eller vänta ännu längre?
Ännu en som behöver peppning! BIM imorgon, trodde det var torsdag! Kände ilningar i brösten igår (inga idag så klart) så jag bestämde att jag skulle testa idag på morgonen. Vaknar kl 3 inatt och kan inte somna om för det enda jag tänker på är att jag ska testa när jag vaknar. Går upp 04.20 och testar. Illamående av nervositet och får resultatet ?inte gravid?! Är på dag 16 och ska egentligen testa på lördag (dag18) enligt kliniken. (Insemination) Får gå och lägga mig och nu invänta mensen eller testa på lördag igen! Annars är det bara att vänta på nästa ÄL och skynda till kliniken igen och ha samma vånda i två veckor igen. Ni som fått negativa resultat flera gånger efter varann, hur fixar ni det psykiskt? Detta är mitt första försök och jag har redan blivit helt knäpp!