• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • YaseminL
    Lisa81molander skrev 2018-03-15 06:43:13 följande:

Ett bamse grattis

Tack så hjärtligt!!! Är så glad och helt paff. Är rädd för minsta lilla rörelse nu bara haha. Är så rädd att mini ska försvinna ifrån mig nu.
    Systeryster33 skrev 2018-03-15 07:30:32 följande:

Grattis <3

Tack!! <3
    Esme08 skrev 2018-03-15 08:38:40 följande:

Grattis YaseminL!!

Här kom mensen så punktligt så nya tag med att testa tempa o äl stickor när den är över..

Tack <3

Nästa månad är din tur! Håller tummarna

Bamsekram
    citrongräs skrev 2018-03-15 10:03:46 följande:

Grattis!! Du ger mig hopp, har inte heller fått några PMS symtom ännu på ÄL+5/6, annars brukar jag få ont i brösten direkt efter ÄL men nu känns ingenting....

Tack <3

Ja jag har inte känt ett dugg varit lite extra trött och mått lite illa men mår alltid mer eller mindre illa pga oro och depression så vet ibte om det är ett symtom. Men har i vanliga fall allltid PMS men ingenting denna månaden håller tummarna

Kram
    Test14 skrev 2018-03-15 10:53:47 följande:

Stort Grattis!!! :)

Tack! <3
  • mucklis
    Lisa81molander skrev 2018-03-15 10:33:36 följande:

Hej

En fråga till er som tempar

Min temp ligger annars på 36,4 men efter äl låg den på 37 och har gjort i nu 5 dagar,,

Vad indikerar det på?

Nyfiken

Vad jag förstått så är det så att tempen höjs efter äl och att det är så det ska vara. Kan tydligen öka rätt rejält. Ofta sjunker den strax innan mens. Håller den sig förhöjt också efter bim kan det vara så att man är gravid. :)
  • Hepphopp

Bim igår eller idag, ingen mens. Testade igår men negativt.

Har igen alls den mensvärken som jag brukar ha runt mens.. brukar ha väldigt ont.. nu känns det bara som lite lätt mensvärk typ.. vet inte om jag vågar hoppas... gravtesten är slut, har beställt nya men de kommer imorgon runt lunch och då blir de ju inte morgonurin.. hur ska jag lyckas hålla mig tills på lördagmorgon?!

• 8992
    Hepphopp skrev 2018-03-15 13:43:22 följande:

Bim igår eller idag, ingen mens. Testade igår men negativt.

Har igen alls den mensvärken som jag brukar ha runt mens.. brukar ha väldigt ont.. nu känns det bara som lite lätt mensvärk typ.. vet inte om jag vågar hoppas... gravtesten är slut, har beställt nya men de kommer imorgon runt lunch och då blir de ju inte morgonurin.. hur ska jag lyckas hålla mig tills på lördagmorgon?!

Kissa i något som du kan spara urinet i tills testen kommer?
  • Hepphopp
    8992 skrev 2018-03-15 13:50:20 följande:

Kissa i något som du kan spara urinet i tills testen kommer?

Smart! Haha det tänkte jag inte ens på!! Tack!
  • Mliml

Tyvärr kört för min del, mensen kom idag 4 dagar för tidigt. Kanske tidigt missfall, brukar aldrig få mens för tidigt. Har också haft att det drar i äggstockarna och lite mensvärk och det brukar jag inte ha.

Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö :(. Känns så jävla hopplöst! Så trött på att hoppas varje månad och alltid bli besviken... nu blir det en till månad med ångest och stress över att jag blir ännu äldre. Vet inte om jag ska ge upp eller kämpa vidare :(. Vill så gärna ha bebis igen men vet inte om jag orkar mer.

Håller tummarna för er andra!

• Test14
    Nr3sladdis skrev 2018-03-15 12:34:08 följande:

Jag har BIM om 8 dagar, och alla symtom jag hade med min ängel Loke, ändå testa jag negativt idag. Vet att det är tidigt att testa, men jag är ju så säker på att jag är gravid. Jag hoppas det blir positivt när man ska testa, annars är jag nog galen. ????

Testa på:) Man e ju nyfiken och kan man o känner för det,varför inte;) kram på digo lycka till!
  • Test14
    Nr3sladdis skrev 2018-03-15 12:34:08 följande:

Jag har BIM om 8 dagar, och alla symtom jag hade med min ängel Loke, ändå testa jag negativt idag. Vet att det är tidigt att testa, men jag är ju så säker på att jag är gravid. Jag hoppas det blir positivt när man ska testa, annars är jag nog galen. ????

Testa på:) Man e ju nyfiken och kan man o känner för det,varför inte;) kram på digo lycka till!
    jossenin skrev 2018-03-15 12:08:17 följande:

Hej alla ni som också hoppas ????

Vi försöker med en trea och det går sådär. Har försökt sen i augusti -17. Både barn ett och barn två blev till på direkten, så denna gång trodde vi det skulle bli lika lätt men icke.

Har BIM den 18/3 och har de senaste dagarna haft ilningar i ljumskarna, molvärk och stickningar i brösten. Som de flesta letar jag alla symtomer som går att finna. Alla månader vid bim har jag ?hittat? samma symtomer men sen kommer mensen. Har även denna månad ätit munkpeppar, någon som har någon erfarenhet av det?

Våran nummer två är 2,5år och jag blir 35 i år, tror ni att jag redan har mindre chans att bli gravid för att jag börjar närma mig 40? ???? När borde man söka hjälp?

Skönt att få ventilera lite ????

Hehe.. munkpeppar;) Men ta ett test,är ju den 15e idag,borde synas. Vet du när du hade äl?

Kra o lycka till!
  • Test14
    Lisa81molander skrev 2018-03-15 10:33:36 följande:

Hej

En fråga till er som tempar

Min temp ligger annars på 36,4 men efter äl låg den på 37 och har gjort i nu 5 dagar,,

Vad indikerar det på?

Nyfiken

På mig brodde det på plus:)
Svar på tråden BIM MARS 2018