BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Sjuk mensvärk. Ska ha ÄL idag. Normalt? Har inte haft så förut, kan det bero på att jag bara har en äggledare numera?
Tjejer jag skakar haha.. jag är gravid!!!!
Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första riktiga försöket.. Haha.. Har inte haft PMS denna månaden ( värk i brösten, mensvärk, humörsvängningar osv), inga känningar alls så därav att jag testade. Trodde inte alls att jag var gravid.
Hej
En fråga till er som tempar
Min temp ligger annars på 36,4 men efter äl låg den på 37 och har gjort i nu 5 dagar,,
Vad indikerar det på?
Nyfiken
Hej!
Hoppar in här oxå då jag plussade för 2 veckor sedan:) Hade bim 1/3..
Har startat en annan tråd men går med här då jag ej fått någon kommentar.
Mina cb är svaga,likaså babyonot vanliga samt rfsu vanliga men mina blodprover ökar fint och enligt BM så kan det vara så ,fullt normalt.
Tar prover då jag blev gravid samma månad som jag började med Levaxin.
Ni som känner igen mig,nu vet jag varför jag fick konstiga positiva plus samt mådde dåligt o utebliven mens. Hypotyreos..
Tjejer jag skakar haha.. jag är gravid!!!!
Min sambo åkte precis till jobb. Jag börjar inte förrän om 3 timmar och precis när han åkte sprang jag in på toa för att testa. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första riktiga försöket.. Haha.. Har inte haft PMS denna månaden ( värk i brösten, mensvärk, humörsvängningar osv), inga känningar alls så därav att jag testade. Trodde inte alls att jag var gravid.
Grattis YaseminL!!
Här kom mensen så punktligt så nya tag med att testa tempa o äl stickor när den är över..
Jag har en jätteudda känsla i underlivet. Nästan som en sån där känsla man får när man blir upphetsad fast det är ändå inte riktigt samma. Det kittlar/känns som att det rinner men det gör det inte. Om någon förstår vad jag menar? Blir galen för vet inte hur jag ska beskriva det så kan inte heller googla på det för att leta gamla trådar för jag kan inte formulera mig :( någon som tror de förstår typ vad jag menar och som eventuellt upplevt samma sak? Känns enormt udda och frustrerande! D:
Tillägg: jag tror kanske man skulle kunna beskriva det som ilande? Fast inte smärtsamt. Bara märkbart.
Hej alla ni som också hoppas ????
Vi försöker med en trea och det går sådär. Har försökt sen i augusti -17. Både barn ett och barn två blev till på direkten, så denna gång trodde vi det skulle bli lika lätt men icke.
Har BIM den 18/3 och har de senaste dagarna haft ilningar i ljumskarna, molvärk och stickningar i brösten. Som de flesta letar jag alla symtomer som går att finna. Alla månader vid bim har jag ?hittat? samma symtomer men sen kommer mensen. Har även denna månad ätit munkpeppar, någon som har någon erfarenhet av det?
Våran nummer två är 2,5år och jag blir 35 i år, tror ni att jag redan har mindre chans att bli gravid för att jag börjar närma mig 40? ???? När borde man söka hjälp?
Skönt att få ventilera lite ????
Jag har BIM om 8 dagar, och alla symtom jag hade med min ängel Loke, ändå testa jag negativt idag. Vet att det är tidigt att testa, men jag är ju så säker på att jag är gravid. Jag hoppas det blir positivt när man ska testa, annars är jag nog galen. ????