• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Hepphopp

På bim idag. Tog ett cb digital nyss.. negativt..

Så himla besviken... tog inte på morgonurin men borde ju ge utslag nu när jag är på bim.

Bara att vänta in den där härliga mensen då..... :(

Gud va ledsen jag blev nu.. :(

• Lisa81molander
    Hepphopp skrev 2018-03-14 14:56:57 följande:

Så himla besviken... tog inte på morgonurin men borde ju ge utslag nu när jag är på bim.

tänker på dig, avvakta och se om mensen kommer iaf en vecka , har själv råkat ut för neg test på BIM men positivt veckan efter?det är inte alltid det är klickat.

Håller tummarna för dug, annars är det bara på det igen, forts kämpa
  • Esme08

Hepphopp: Hade inte du bim imorgon den 15:e?

Nån som kännt av retningar i urinröret typ.. Inte att dt svider eller att man småkissar som uvi men att dt kittlar mer? Bim imorgon testade neg igår så kanske är ngt konstigt pms symtom

• goofy
    Hepphopp skrev 2018-03-14 14:56:57 följande:

Jag hade BIM i lördags, men testade negativt. Det var verkligen helblankt! Men imorse hade mensen fortfarande i dykt upp så jag testade igen, då blev det ett starkt plus! ???? Håller tummarna för dig!
  • Hepphopp
    Esme08 skrev 2018-03-14 15:30:15 följande:

Hepphopp: Hade inte du bim imorgon den 15:e?

Nån som kännt av retningar i urinröret typ.. Inte att dt svider eller att man småkissar som uvi men att dt kittlar mer? Bim imorgon testade neg igår så kanske är ngt konstigt pms symtom

Min mens har varit lite konstig nu senast. Har alltid regelbunden mens men nu helt plötsligt kom äl en vecka senare än vanligt.. va osäker på bim... men den är idag eller imorgon...

har mensvärk så räknar väl med att den kommer närsom
  • Esme08

Hepphopp:

Aah ok då hänger jag med! Hålder tummarna iaf att den håller sig borta så du får ett + ist!! <3

• Hepphopp
    Esme08 skrev 2018-03-14 17:31:21 följande:

Hepphopp:

Aah ok då hänger jag med! Hålder tummarna iaf att den håller sig borta så du får ett + ist!! <3

Tack <3 ja de hoppas jag med.. än har det inte kommit någon mens men har ju känningar på det :(

Ma känner verkligen besvikelsen i hela kroppen.. man blir liksom inte sig själv.. deppig
  • Sladdonge
    Hepphopp skrev 2018-03-14 18:19:21 följande:

Tack <3 ja de hoppas jag med.. än har det inte kommit någon mens men har ju känningar på det :(

Ma känner verkligen besvikelsen i hela kroppen.. man blir liksom inte sig själv.. deppig

Hoppas på det bästa.. man blir riktigt besviken när det inte blir det resultat man hoppas på.
  • 8992
    Hepphopp skrev 2018-03-14 18:19:21 följande:

Jag hade alla vanliga menskänningar jag alltid har innan mens och inga gravidsymtom nu när jag plussade, och har det fortfarande! Håller tummar & tår!
  • Hepphopp
    8992 skrev 2018-03-14 18:26:31 följande:

Jag hade alla vanliga menskänningar jag alltid har innan mens och inga gravidsymtom nu när jag plussade, och har det fortfarande! Håller tummar & tår!

Åh hoppas !! <3

Har liksom inte fått blodblandade flytningar heller. Brukar få det innan mens men nu är de som vanligt vita.

Så skumt, men ändå negativt på test.

När plussade du? <3
Svar på tråden BIM MARS 2018