BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Spännande! Lycka till! : )
Får man fråga varför IVF försöket avbröts? Vi står på kö för IVF SÅ så jag är bara så nyfiken och frågvis när det gäller ivf... och nervös för allt det innebär. Oförklarligt barnlösa.
Har BIM 23/3 men har inga större förhoppningar denna månaden heller...
Hej!
Dyker också in här ????. Ni som försökt ett tag och plussat nu ger mig verkligen hopp! ????
BIM 19 mars. Sexade ca varannan dag kring ÄL men fick ingen fast gubbe på CB så vet inte ens om jag hade ÄL. Bara testat på morgonen.
Känns sjukt hopplöst just nu. Försöker med barn nr 4, lite halvsladdis då minsta blir 7 år i år. Har alltid blivit gravid snabbt, vid första och andra försöket. Även så förra året då jag blev gravid direkt vi började försöka men som tyvärr slutade i MA med skrapning vecka 11. Känns extra tufft just nu då våra tvillingar i så fall skulle fötts för en månad sedan. Efter det har det inte hänt någonting ????????.
Vet att jag har åldern emot mig men försöker tänka positivt eftersom det ändå gick snabbt sist. Kör digital CB och försöker hålla modet uppe varje månad.
Såg att någon funderade på uppehåll i mars och har också funderat på det för att slippa julbebis men samtidigt griper man efter varje halmstrå nu känns det som så får se. Ska i alla fall följa er och hoppas så många som möjligt plussar nu!
Kram och lycka till allihopa ????.
Det avbröts för jag inte reagerade på hormonerna så fick inte tillräckligt med blåsor. Men fick en fin blåsa som just nu är befruktat och bor i min mage :D
Jösses vilka stavfel och all dessa ? Tecken
Är det nån som ätit letrozol? Har haft molvärk sen äl , vissa stunder är det lugnt men i nästa trycker det både fram o bak och runt,
Var ett tag sen man var gravid så all hjälp uppskattas
Grattis till alla som plussat,, har vartit många denna månad
hoppas jag blir en av dom
Välkommen hit
Har själv 6 barn varav den yngste blir oxå 7 i år, är 36 o gubben 39,, fick utskrivet letrozol för att boosta äl än mer ?har själv gott om ägg ? men biologiska klockan är ju inte för oss direkt
Har BIM ca 25/26 hade så sjukt enorm äl , hade hög fertilitet i 5/6 dagar innan max fertilitet kom , är nu på äl+3/4?tycker mig må annorlunda?molvärk bla sen äl.
Hade sex från sista mensens dag fram till äl var borta.
Tar du clearblue äk test?
Vill rekommendera dessa då man får fler dagar att hålla joll på, varvade dessa med stickor vilket gjorde det betydligt lättare att följa och dubbelkolla
Själva bedövningen är ju lokal till munnen så det lär ju inte vara någon fara :) det enda jag hört är att man ska säga ifrån om man är gravid då de helst inte ska röntga då. Tror dock inte det skulle påverka så pass tidigt om du nu är gravid. Är ingen expert haha, men jag hade nog inte oroat mig :)
Ser någon det jag ser?! :O
Helt klart positivt! Kör bara kör! :)
Absolut, det skulle jag säga är positivt!!
Tack :)
Jag har kört Clearblue äl-test med dubbel hormonindikator rätt många månader men ändå inget plus trots ÄL de flesta gångerna.
Kan man få utskrivet Letrozol även i min ålder (42 år)? Verkar inte som jag har ÄL varje månad eftersom CB bara visar blinkande gubbe vissa månader.
Håller tummarna att det går vägen denna månad annars får jag försöka fixa Letrozol.
På bim idag. Tog ett cb digital nyss.. negativt..
Så himla besviken... tog inte på morgonurin men borde ju ge utslag nu när jag är på bim.
Bara att vänta in den där härliga mensen då..... :(
Gud va ledsen jag blev nu.. :(