• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Lisa81molander
    Test14 skrev 2018-03-15 15:08:48 följande:

På mig brodde det på plus:)

Har sån fruktansvärd molvärk, darrig på morgnarna och lätt illamående ,

Har 6 barn, men denna gången fock jag dubbeldos av letrozol / känns som det tagit sig men vågar knappt hoppas

Kom nån gul/vit klump i flytningen innan ..

Ursäkta detaljerna

Igår fick jag även typ en sträck ing ner i blygdbenet ner i insidan av låret som släppte efter ca 15/20 min. Blir knäpp, vill bara veta
  • jossenin
    Test14 skrev 2018-03-15 15:07:54 följande:

Testa på:) Man e ju nyfiken och kan man o känner för det,varför inte;) kram på digo lycka till!Hehe.. munkpeppar;) Men ta ett test,är ju den 15e idag,borde synas. Vet du när du hade äl?

Kra o lycka till!

Jag borde haft äl den 6/3 då det visade stark på äl-stickan. Tror jag håller mig en eller två dagar till iaf, blir så besviken om det är negativt.
  • T90

Äl omkring 11/3 och igår började ömma bröst å illamående. Känns som rätt kört? Att det är pms och inget annat..... ????

• T90
    Mliml skrev 2018-03-15 14:03:00 följande:

Tyvärr kört för min del, mensen kom idag 4 dagar för tidigt. Kanske tidigt missfall, brukar aldrig få mens för tidigt. Har också haft att det drar i äggstockarna och lite mensvärk och det brukar jag inte ha.

Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö :(. Känns så jävla hopplöst! Så trött på att hoppas varje månad och alltid bli besviken... nu blir det en till månad med ångest och stress över att jag blir ännu äldre. Vet inte om jag ska ge upp eller kämpa vidare :(. Vill så gärna ha bebis igen men vet inte om jag orkar mer.

Håller tummarna för er andra!

Vad jag känner med dig. Fruktansvärt jobbigt.... ????
  • Milian03
    Mliml skrev 2018-03-15 14:03:00 följande:

Tyvärr kört för min del, mensen kom idag 4 dagar för tidigt. Kanske tidigt missfall, brukar aldrig få mens för tidigt. Har också haft att det drar i äggstockarna och lite mensvärk och det brukar jag inte ha.

Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö :(. Känns så jävla hopplöst! Så trött på att hoppas varje månad och alltid bli besviken... nu blir det en till månad med ångest och stress över att jag blir ännu äldre. Vet inte om jag ska ge upp eller kämpa vidare :(. Vill så gärna ha bebis igen men vet inte om jag orkar mer.

Håller tummarna för er andra!

Beklagar :( det är så jobbigt när mensen kommer. Jag är 33 och börjar också känna mig gammal. Fick mitt första barn när jag var 18. Efter det har jag haft några missfall :(

Denna gången är det 2 försöket efter p-pillerstopp i januari. Äter gurkörtsolja denna gången. Ska tydligen vara bra för fertiliteten. Vi får se. Ska ha äl runt 21/3...

Du orkar mer. Vi kvinnor är starka
  • Memlan

Hej!

Det var länge sen jag skrev nu!

Jag försökte koppla av och inte tänka på det och rätt va det va så va jag på BIM-1 och plussade idag!! ??

Detta va andra försöket med första barnet och symtom är och har varit:

? Huvudvärk

? Minskad sexlust

? Dålig i magen

? Dålig aptit (inget illamående alls)

? Ett extremt svängande humör med mycket vad jag nyss fick veta, ångestattacker.

? Jätte spänd i tjejmagen

? Började igår blöda massor från tandköttet

• Milian03
    Memlan skrev 2018-03-15 16:48:10 följande:

Hej!

Jag försökte koppla av och inte tänka på det och rätt va det va så va jag på BIM-1 och plussade idag!! ??

? Huvudvärk

? Minskad sexlust

? Dålig i magen

? Ett extremt svängande humör med mycket vad jag nyss fick veta, ångestattacker.

Grattis!
  • Lisa81molander
    Memlan skrev 2018-03-15 16:48:10 följande:

Hej!

? Huvudvärk

? Minskad sexlust

? Dålig i magen

Grattis
  • Lisa81molander
    Test14 skrev 2018-03-15 15:08:48 följande:

På mig brodde det på plus:)

Tempar Mets för skojs skull för jag läser jämt om olika som tempar, såklart vill man finna olika saker som kn tyda på att man lyckats,

Mina symptom hittills

molvärk runt höfter tjejmagen och bak i svanken

Huvudvärk d senaste 2 dagarna

Flytningar

Tröttare än vanligt

7 år sen senaste graviditer så om nånstanns om plussat känner igen sig så snälla ge mig hopp.

Många har plussar här i mars ett stort grattis till alla er, och till oss som väntar och längtar keep on fighting,
  • Hepphopp
    Lisa81molander skrev 2018-03-15 17:33:04 följande:

Tempar Mets för skojs skull för jag läser jämt om olika som tempar, såklart vill man finna olika saker som kn tyda på att man lyckats,

Mina symptom hittills

molvärk runt höfter tjejmagen och bak i svanken

Huvudvärk d senaste 2 dagarna

Flytningar

Tröttare än vanligt

7 år sen senaste graviditer så om nånstanns om plussat känner igen sig så snälla ge mig hopp.

Många har plussar här i mars ett stort grattis till alla er, och till oss som väntar och längtar keep on fighting,

Har samma symtom som du, har dock inte plussat än..
Svar på tråden BIM MARS 2018