saijda skrev 2018-02-17 15:26:58 följande:
Ja det var jobbigt :/ hoppas det är något i magen nu för har inte fått min mens ännu, molvärk i mage och bröst, och tempen är uppe i 36.9 grader, ligger vanligt på 36.2-36.4 grader :0
Ja de är riktigt fina vagnar, men den tyska version gillar jag mycket och bra paket också :) har ni kollat på saker ännu?
Ja det ska verkligen bli kul, vi bor också i en tvåa just nu, men vi ville ha större och närmare till jobb osv :) åh jag beklagar :/ jag har också gjort en abort med mitt ex och det var problem där med, med stalking och annat skit :(
Jag och min man har varit tillsammans i 3 år och gifta i 2 år. Vi flyttade ihop nästan direkt för det kändes rätt hehe :* vi har pratat om barn sedan start, men min man ville vänta tills han hade fast jobb och mer trygghet. Vi var 20 och 21 när vi träffades, så förstår honom, trots att jag har velat det så blev så glad när han äntligen sa att vi kunde sluta med mini piller och börja med barn. Det var förra året i augusti (2017). Jag fick min mens först i september och där påbörjades det. Vi plussade i slutet av december och missfallet hände i januari. Läkaren på gyn sa att eftersom det var så ?tidigt? (vecka 7, 6+6) så kunde det räknas som mens. Vet inte om jag prickade in ÄL för vill inte stressa mig själv med tester, händer det så händer försöker vi tänka <3
Hoppas vi båda får ett pluss, vi får följas åt :D
Ja förstår de tror sj att jag fick ett missfall innan ja blev gravid första gången fick någn liten klump blod sen va de ingen mer blödning om jag minns rätt mam bröt ihop totalt så förstår dig.
Håller tummarna att det är någonting i magen :) jag sj väntar på mens och har typ 9 dagar kvar tror jag.
Ingen aning kan inte så himla mycket om vagnar heller.
Vad för saker tänkte du på?
Ja de blir lätt trångt men vi har 62kvm tror ja de är så jar rätt så stort men barnet kommer få vardagsrummet sen ev senare.
Ja de va inget kul alls fick genomgå vanlig förlossning en hel dag börja få värkar vid 08:30 ungefär sen höll de på till 16 tiden typ. Jag gick 17+4 ungefär försökte så gott de gick iaf..
Fick begrava honom iaf så d har vart till en stor hjälp och fick mer hjälp och förstå och sen någonstans att gå till.
Vad kul gått genom lite samma där med mannen velat vänta pga jobb osv min man tog upp de 2016 kanske men tog ut p stav i nov förra året. Ja har inte lyckats ännu och bli gravid får se hur denna gång slutar.
Vi har vart gifta sen 2014 förlovad sedan 2012 så nu
Konstigt att gyn tyckte så de borde ju ha synas att de inte var menst när man va soppas långt gången?
Hoppas denna gång blir bättre att du slipper missfall och elände eller vänta. Ja gjorde så första gång med och de va inte alls roligt när barnmorskan fråga mig vet du hur långt gången du är? Ja bara nä vet du när din mens börja ja bara nä så där efter har ja lärt mig att inte göra om de heller. Ja gör tester för att vara säker med äl sen lära känna min kropp me då ja aldrig nästan gick utan preventivmedl innan.
Ja man ska ju ta de lugnt men kan vara väldigt svårt