medioker skrev 2018-04-20 12:08:32 följande:
Jaa...jag frågade min sambo om han skulle tycka att jag är för knäpp om jag skulle komma hem med ett babyplagg men det tyckte han inte haha, dock så vill jag inte köpa något fören jag är gravid.
Veckan efter jag hade haft min ?pillermens? så mådde jag illa och var sjukt trött, men nu två veckor efter den så mår jag hur bra som helst, känner mig mer vid liv typ haha svårt att förklara. Har föresten en annan app också som heter P Tracker (tror jag) och enligt den har jag ägglossning idag men enligt flo igår. Igår kände jag lite värk typ av halva sidan av underlivet (sorry för info haha) och idag har jag ägglossnings flytningar (sorry igen) så kanske kanske har jag eller har precis haft ägglossning. Mensen är beräknad om 14 dagar och för en gångs skull vill jag ha den och få en liten bekräftelse att det är som det ska.
Haha, jag har också funderat på vad min sambo skulle tycka... Som när vi var och köpte lite babykläder som present till några vänner.. han: "du vill ju bara titta till dig själv egentligen"... haha. Men jag håller med dig, inte köpa något förrän det finns et plus på stickan. Känns som att man kanske jinxar det annars..
Vad skönt att du mår så bra! Jag vill bara att den här "pillermensen" ska vara över.. tycker det är såå tråkigt. Tråkigt med mens överhuvudtaget, men det ska bli skönt som du säger, att få bekräftelse på att kroppen fungerar som den ska.
Hur var det, hade du använt ÄL-tester nånting? Eller bara app?
Det kanske kan vara smart med två appar..så helgarderar man sig om någon skulle diffa på någon dag eller så.