medioker skrev 2018-04-25 21:49:35 följande:
Hoppas din kropp kommer igång direkt nu! :) Åh vad skönt, det är ju asjobbigt om man längtar så mkt och ens sambo inte riktigt är på samma linje. Vi ska "bara" på en resa i två veckor, men långt bort så är jag gravid vet jag ju inte hur jag kommer må osv, men jag känner att om jag skulle bli gravid innan så är det meningen, då får jag ta det :) Skulle jag bli gravid fort så kommer jag inte vara för långt gången så jag inte får flyga och försäkring ej täcker längre osv så det är ju bra....känner att jag redan är besatt nu som har koll på detta haha. Brukar fantisera om att "den här tiden nästa år KANSKE jag är gravid och snart ska få en bebis" känns helt galet bara det...men är samtidigt skiträdd för att vara en av de som har så svårt att få barn o att de ska ta tid..men försöker inte tänka på det men hjärnan går ju på högvarv ibland :/
Ok, skönt att du inte kommer vara för långt gången då :)
Haha, jag tänker precis som du! "Om ett år så kanske..." Och jag är också rädd för att det ska vara svårt för oss.. Beundrar verkligen de som orkar kämpa och kämpa. Jag är en sån person som lätt går upp i saker och "snöar in mig", får lite tunnelseende, och vill att det ska hända nu nu nu.
Strecket på ÄL-testet var liite starkare igår än i förrgår, vet att det är negativt ändå. Men vet inte om det kan indikera på en "stegring"? Eller om det bara blir så ibland..
Men kul att följas åt :) "fysiskt"/i cykeln är du nog ca 14 dagar före mig.